noobzr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom meer betalen bij verlenging voor dezelfde telefoon als nieuwe klant?

De vraag staat eigenlijk al in de titel. Waarom moet ik meer betalen voor hetzelfde toestel met hetzelfde abonnement als
een nieuwe klant.?
Ik vind dat namelijk een beetje raar. En kan ik als vaste klant ook gewoon dezelfde aanbieding krijgen als een nieuwe
ik zit tenslotte al 3 jaar bij jullie.
 
Mvg,
 
Daniel H
3 Reacties 3
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Vodafone is niet de enige die dit doet. KPN doet het ook, alleen KPN doet het alleen als je een wanbetaler bent geweest in de vorige periode (als ik me niet vergis). Vodafone doet het bij alle klanten, behalve als ze genoeg buiten hun bundel bellen.
 
Zelf vind ik dat dit een verkeerd signaal uitgeeft naar trouwe klanten.
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Noobzr,

Wanneer je rechtstreeks bij Vodafone besteld krijg je als bestaande klant dezelfde aanbieding als nieuwe klanten.
Echter aanbieders van Vodafone diensten icm een toestel kunnen zelf hun prijzen bepalen en daar zouden inderdaad afwijkingen kunnen zijn.
Je zou je vraag daarom het beste even bij de site / bedrijf in kwestie kunnen stellen.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Echter wil ik er aan toevoegen dat je ook een soort klantwaarde(wat het is weet ik niet precies) heb bij vodafone, echter dit kan je opvragen bij een vodafone winkel, en misschien telefonisch maar dat zou ik niet weten

Ik heb ook verlenging gedaan van een sim only naar een normale abbonement (Bel+Sms+web altijd 1gb met tijdelijke aanbieding met 10Gb, het toestel moet je normaliter bij betalen €70.00 in de winkel, ik had klantwaarde F dus was voor mij het toestel(Samsung galaxy S3) gratis
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic