Hoi
benjami ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is wel heel erg vervelend en begrijp dat je hier een reactie plaatst. Het is ook niet zo'n klein beetje en wat je zegt, als je het zelf had moeten betalen dan hadden ze al voor je deur gestaan. Overigens denk ik niet dat het onwil is namens Vodafone en dat er toch dingen langs elkaar heen lopen, waar jij de dupe van bent. Het vervelende is dat deze Community alleen is voor klanten die andere klanten helpen en dit soort dingen kunnen andere klanten niet voor je oplossen
😞 (al zou ik het graag voor je doen).
Het beste is om toch nog eens via de
klantenservice van Vodafone of via
Twitter en/of
Facebook een privé bericht te sturen. Daarnaast heeft Vodafone nog een
klachten pagina die je helpt mocht je niet tevreden zijn met Vodafone. Stuur je klacht via een
formulier en dan krijg je binnen 10 dagen antwoord. Mocht je daar dan niet tevreden over zijn, of nog niets hebben ontvangen, dan kan je je klacht indienen bij de
Geschillencommissie Telecommunicatie (wat ik overigens in je eerste klacht al wel zou melden, kans dat ze je misschien toch sneller helpen?).
Helemaal mee eens dat dit eigenlijk de omgekeerde wereld is om zoveel te moeten doen om je geld te krijgen. Maar weet bijna zeker dat het niet iets is wat Vodafone express doet en dat er ergens iets mis gaat. Heb je nu niets aan natuurlijk, maar hoop dat mijn bericht je toch een stukje verder heeft geholpen.