XIHIX

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom Word Ik Gestraft Als 10+ Jaar Bestaand Abonnee?

Beste Forum gebruikers en Vodafone medewerkers,

Ik denk dat ik niet lang meer abonnee blijft bij Vodafone.

Sinds Libertel ben ik reeds 10+ jaar abonnee bij, nu inmiddels, Vodafone.
Je zou denken dat dit enige vorm van loyaliteit waardig is.

Nu bevind ik mij in de volgende situatie; omdat ik alle telco's
(telephone companies) steeds huftiger vind worden heb ik voor
moeilijk veel geld mijn iPhone 4 maar los aangeschaft.

Dit geeft mij de vrijheid om voor een SIM only abonnement te kiezen.
Echter ben ik niet eens geïnteresseerd in weinig kosten voor bellen of SMS
alleen internet is mij heilig en ik val dat ook in het hokje 'dataverslinder'.

Nu heeft Vodafone een aanbieding, uiteraard niet beter dan een nieuwe klant,
want het gaat Vodafone om het werven en niet om het behouden, blijkbaar.

De aanbieding is Bel+SMS+Web SIM only, voor mijn bel/SMS gedrag zou dan de
variant van 21,95 moeten zijn waarvoor ik 190 minuten/SMSjes krijg en helaas
ook een datalimiet van 1GB, maar er is nog een extra mogelijkheid, de BloX.

De BloX optie is dan 'Internet Extra', wat inhoud dat ik buiten mijn 1GB datalimiet
in plaats van 0,30 euries per 10MB - 10 euries per 1GB mag betalen, joepie!

We gaan dit even vergelijken met een, niet nader te noemen concurrent.
Bij deze concurrent betaal ik voor een SIM only abonnement 19,50 euries
waarvoor ik 210 minuten/SMSjes krijg, and GET THIS: een FUP!

Dus nog even onder elkaar:
Vodafone: 21,95 voor 190 minuten/SMS en dus de 1GB datalimiet.
Concurrent: 19,50 voor 210 minuten/SMS met een mofo FUP!

Nu moet ik ook eerlijk toegeven dat het netwerk van Vodafone volgens
mijn testen nog steeds het meeste bandbreedte biedt, en de concurrent
op dat gebied waarschijnlijk minder presteert, al weet ik zeker dat
ik ook met deze verminderde bandbreedte snel de 1GB aantik.

Met mijn voorliefde voor MORE BANDWIDTH heb ik ondanks mijn slechte ervaringen
van 2 jaar geleden opnieuw contact opgenomen met de loyality desk van Vodafone.
Althans, na 3 keer bellen met voorkeuze en wachttijd sprak ik, zeer benieuwd
naar mijn mogelijkheden met een dame op de juiste afdeling, DE loyality desk.

Na mijn verhaaltje voor de 3e keer te hebben uitgelegd inclusief de vermelding
over MIJN loyaliteit van 10+ jaar en mijn data behoefte, kwam ze met DE aanbieding.
Voor mijn moeite krijg ik wel zo'n (pin mij er niet op vast) 10% korting op mijn
abonnement kosten voor de eerste 6 maanden, nou, daar moest ik even van bijkomen!

Ik ben zeer teleurgesteld en ga hoogstwaarschijnlijk over naar de niet nader te
noemen concurrent TENZIJ een oplettende Vodafone medewerker mij kan wijsmaken
dat Vodafone alsnog een betere aanbieding kan doen, al twijfel ik aan beide.

Tot zover mijn 2 centjes, en onthoud, mocht je 6 maanden een schijtbeetje
korting willen op je verlenging bij Vodafone, bel dan met de loyality desk,
tenzij je nog geen 10 jaar abonnee bent, want dan heb je gewoon pech...

Met gefrustreerde groet,

XIHIX
0 Reacties 0

Uitgelicht topic