siem123

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Waar kan ik mijn klacht melden?

Naar aanleiding van een ander topic (http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwste-toestellen-HTC-One-X/update-naar-4-04/td-p/26286)wil ik een formele klacht in dienen bij Vodafone.
 
Bij mijn weten kan ik alleen via een forumliertje op de website (met max 1000 tekens) of via Facebook en Twitter mijn klacht melden. Aangezien mijn klacht langer is dan 1000 tekens, en ik geen social media gebruik, wil ik gewoon een brief of mailtje sturen.
 
Maar ik kan nergens een (email) adres vinden. Waarom moet dit zo moeizaam gaan? Wil Vodafone niet dat klachten (eenvoudig) gemeld kunnen worden, en dat zij hun klanttevredenheid kunnen verhogen?
 
Wie o wie weet waar ik mijn klacht naar toe kan sturen?
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Siem123,

Vervelend om te lezen dat je een klacht hebt en dat we je via ons eForum niet hebben kunnen helpen met je klacht.

Ik heb je zojuist een PM gestuurd met meer informatie.
gertus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Ser,
 
Kunt u mij ook een pm sturen met meer informatie. Heb namelijk ook een klacht.
 
 
Groet,
Gertus
LittleDragon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Crew,
 
Ik heb ook een klacht.
Mag ik ook een PM svp?
 
Mvg, Patrick
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hi guys, het forum is niet helemaal bedoeld om 1-op-1 klachten in behandeling te nemen. Om een persoonlijke klacht in te dienen kunnen jullie gebruik maken van een van de volgende klantenservice kanalen, zoals 1201, Facebook, Twitter of e-mail via My Vodafone. Zie ook: http://www.vodafone.nl/klantenservice/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic