Bar4te

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WLAN probleem Nokia C3

Beste lezers,
Ik heb mijn Nokia C3 nu een half jaar. Voorheen heb ik al dingen moeten opzoeken wou ik mijn WiFi goed laten werken, maar nu ben ik erachter gekomen dat ik nog een probleem heb.
Voorheen heb ik zoals gezegd mijn WLAN zo gekregen dat ik via de app van "chatten" , "community's" en het internet van Opera Mini kan gebruiken.
Nu ben ik er achter gekomen dat ik ook op een manier What's App op mijn mobiel kan krijgen. Ik ging dat dus proberen via Opera Mini, maar toen moest ik gaan downloaden en werd ik doorverboden met "browser". En het schijnt dat ik moet betalen als ik "browser" open.
Daarnaast heb ik ook nog een nieuwere versie van de OVI shop nodig. Daarvoor opent hij ook "browser" en kost het mij dus geld.
Zijn er manieren om dit op te lossen?
Ik hoop dat jullie mijn probleem begrijpen en me daar mee willen helpen.
Sorry voor mijn slechte Nederlandse taal of zinsopbouw, ik ben namelijk niet de oudste op dit forum!
 
mvg
Bart
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Bar4te,

Ik zag dat je Topic al een tijdje openstaat zonder reacties dus spring ik even bij.
Ik heb op het Nokia Support Forum een Topic gevonden waarin meerdere C3 gebruikers dezelfde ervaringen hebben.

Hier zijn wel wat oplossingen aangedragen maar ik heb niet het hele Topic doorgelezen of die ook het gewenste resultaat hebben.

Ga hier eens kijken:
http://discussions.europe.nokia.com/t5/Cseries/C3-wifi-problem-connect-to-wlan-but-internet-not-work...

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic