Nikolienbosch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vraag over: Waterschade

Hallo,
Ik heb zojuist bewezen dat telefoons niet tegen water kunnen. Ik heb zojuist mijn telefoon in een emmer laten vallen en wil niet meer aan. Ik heb de basis garant verzekering en vraag me af wat er gedaan wordt aan waterschade? Een reparatie, nieuwe telefoon....? Wie kan me hierover meer vertellen?
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Nikolienbosch schreef:
Hallo,
Ik heb zojuist bewezen dat telefoons niet tegen water kunnen. Ik heb zojuist mijn telefoon in een emmer laten vallen en wil niet meer aan. Ik heb de basis garant verzekering en vraag me af wat er gedaan wordt aan waterschade? Een reparatie, nieuwe telefoon....? Wie kan me hierover meer vertellen?
Hoi Nikolien, welkom op het Vodafone forum. Dat klinkt niet goed. Telefoons kunnen inderdaad niet goed tegen water 🙂 Ik ben bang dat ik ondanks de verzekering erg weinig voor je kan betekenen omdat je zelf het toestel in het water heb laten vallen. Ik adviseer je om met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan en deze te laten controleren door mijn collega. Hij/zij zal dan kijken wat de mogelijkheden zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic