Hoi,
Vorig jaar juni heb ik een Blackberry abbonnement afgesloten. Bel + Sms + Web enz. Je moet natuurlijk voor een Blackberry extra services bij het abbonnement nemen om bijv. mail, ping etc te gebruiken. Nou functioneert mijn Blackberry niet echt meer zoals het hoort, hij valt steeds uit, batterij is na een halve dag leeg en noem al die mankementen maar op. Ik wil ook geen nieuwe Blackberry meer aanschaffen ondanks deze niet meer goed werkt. Ik heb nog een Samsung Google Nexus i9250 liggen die ik nog nooit gebruikt heb. Deze is sim-lock vrij. Ik wil mijn sim-kaart in mijn Google Nexus doen om tot juni 2013 te gebruiken, daarna kies ik een compleet ander abonnement.
Kan ik ondanks ik een Blackberry abbonnement heb afgesloten gewoon internetten (zonder wifi) op mijn Google Nexus, en apps downloaden en noem maar op zonder dat ik opeens een dikke rekening thuis krijg? De ene zegt dat het niet kan, omdat Blackberry weer een ander geval is met internet, de ene zegt van wel omdat je alleen eigenlijk die Blackberry services erbij neemt om ping, en mail te gebruiken.
Kunnen jullie mij helpen aangezien ik misschien op dit forum beter antwoord erover kan krijgen?
Groeten uit Friesland.