JustFer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VoiceMail

Enige tijd geleden heb ik het twitter team gevraagd of Vodafone ook Visual VoiceMail gaat aanbieden voor de iPhone. Hierop konden ze nog geen antwoord geven. Vandaag verscheen echter het bericht dat concurrent Hi: http://www.hi.nl/Mijn-Hi/Home-2/Hi-Voicemail-App.htm een VoiceMail App heeft vrijgegeven. Hierop heb ik de vraag gesteld of Vodafone ook met soortgelijk iets komt of dat Vodafone toch kiest voor het beter geīntegreerde Visual VoiceMail. Helaas had het twitter team hierop geen antwoord en verwees me door naar hier dus mijn vraag is: wie weet hier meer over? en krijgen we ook zoiets?
3 Reacties 3
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hallo JustFer,

Of Vodafone ooit een Visual Voicemail gaat aanbieden is niet bekend. Er is intern niets over te vinden.Op korte termijn kun je helaas niets verwachten in deze richting.


Lex2011

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kijk eens in de AppStore bij Voxxo. Werkt heel goed en kun je toch bij Vodafone blijven.
Jbruyns

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Was bij orange die slechtere dekking had, maarvwel gebruik maakte van de visual voicemail die de iPhone standaard biedt. Wellicht tijd voor een gebruikersactie om wat druk uit te oefenen op Vodafone. Waar moeten de mailtjes van gebruikers heen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic