Hoovis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone smart 4 mink start niet

Ik heb al een tijdje lang die telefoon maar sinds gister toen ik hem uit en aan zette omdat YouTube niet meer starte blijf hij maar hangen oogde cirkel die na de Vodafone boot logo komt heb hem dus voor de lol de hele nacht laten aan staan (8 uur lang) hij was nog steeds niet opgestart. Maar ik kan hem dus ook niet hard resetten want mijn volume up knop werkt al een tijdje zonder oorzaak niet meer. Is er nog een oplossing want ik wil mijn WhatsApp nummers nier kwijt want mijn simkaart is ook er uit gegooid en ik wil niet nog eens alles overnieuw doen en een nieuwe telefoon kopen want ik ben ook niet echt de rijkste.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik bang dat er niks anders op zit dan je toestel te laten repareren. Voor meer informatie https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
Echter zul je wel al je gegevens kwijt zijn (dit is trouwens ook zo met een hard reset)
Heb je wel een back up gemaakt van je toestel recentelijk?


Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Hoovis, vervelend dat je toestel niet meer goed functioneert. Is het wel gelukt om je toestel op te sturen ter reparatie aan de hand van de tip van Steven-? We horen het graag van je.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic