Het is aan Vodafone klanten op een correcte en juiste manier te helpen, ook wanneer het erg druk is. Hier heeft de klant geen boodschap aan en is geen excuus. Wanneer het druk is bij de slager is het ook niet acceptabel dat hij een rot stuk vlees mee geeft 'omdat het druk was'. Juist een groot bedrijf als Vodafone zou dit moeten aan kunnen?De Vodafone klanten die vol lof over Vodafone praten zijn iig niet op dit forum te vinden...Dankje, over Vodafone mobiel ben ik n.l. zeer te spreken. Problemen worden geregeld opgelost en als het niet lukt wordt het na het indienen van een klacht als nog opgelost met een nette compensatie voor de eventueel geleden schade. Het bestaat dus wel degelijk.
Dus als een medewerker van Vodafone met jou bezig is, en een collega komt informeren omdat deze de informatie of het probleem niet zelfstandig kan oplossen, vind jij het geen probleem om even te wachten tot de medewerker die jou wilt helpen eerst even een collega die een andere klant helpt, te helpen? Dat vind jij onacceptabel maar voor klanten is alles onacceptabel en moet voor hen als individu alle tijd worden vrijgemaakt zelfs als collega's met andere klanten bezig zijn en hun advies/hulp hierin nodig is. Zo werkt het niet bij bedrijven!
Het komt zelden voor dat een activering van de blox probleemloos verloopt waardoor naderhand toch contact met de klantenservice nodig is.Kun je dit onderbouwen met cijfers waaruit je dit opmaakt? Er zijn vele duizenden klanten en tot op heden zijn het aantal klachten (ook al is iedere klacht er één teveel) een fractie van wat Vodafone aan klanten heeft. Het zijn vaak dezelfde personen die klagen op diverse fora dat is heel wat anders dan dat iets niet probleemloos verloopt.
Dan nog geldt voor Blox dat er enkele minuten tot uren benodigd is om de wijziging door te voeren "aldus de internetsite van Vodafone in het verleden meermaals heeft getoond" alleen kunnen veel klanten dit geduld niet opbrengen en gaan ze na enkele minuten aan de bel hangen waardoor de medewerker ook veranderingen aanbrengt in BLOX en juist dan gaat het mis.
Ja, met mn oude nummer dus met andere woorden 'mijn nummer behouden'....Nummer behouden doe je bij een verhuizing van telecom provider A naar telecom provider B zoals ik reeds aangaf. Heb je de stappen op
deze pagina al bekeken en opgevolgd ?