wheeze_nl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone reageert via geen enkel medium (over verlenging)

Ik probeer sinds 2 dagen contact te krijgen met Vodafone.
 
Ben klant, heb gebeld met:
Klantenservice, eritante stem die geen enkele indicatie van wachttijd geeft.
Twitter: GEEN REACTIE.
Verleng-telefoon: Minder eritante stem, geen indicatie van wachttijd DUURT LANG.
Twitter: Nog steeds geen reactie.
 
Ik zou nu graag contact willen! Wie weet hoe ik in contact kom met Vodafone?
Ik heb een vraag over mijn verbruik (mobiel op laptop, wil online zien wat verbruik is van nu en afgelopen maanden)
On-line werkt de verleng-aanbieding link niet (dus wat zijn mijn opties?)
Wat kost mijn abo gewoon doorloopt?
 
PLEASE
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hi Wheeze_nl,

Welkom op het Forum!

Vervelend om te horen dat je zoveel moeite hebt ons te bereiken. Wer hebben meerdere kanalen waarbij je meteen geholpen kan worden. Laat het Forum nou net een van de plekken zijn waar we dit ( nog) niet kunnen zien.

Als je je vraag via Facebook of Twiter stelt krijg je normaal gesproken het snelste een antwoord op je vraag.
Waarom je geen reactie hebt gekregen moet ik je een antwoord schuldig blijven, ik weet dat ze hier doorgaans heel snel en accuraat op reageren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic