Goeiedag,
Ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een fantastich makkelijk nummer. Ik heb een prepaidkaartje gekocht van de Vodafone met een super mooi 06 nummertje.... maar nu komt het. Ik heb eens even gebeld met een pipo van Vodafone helpdesk met de vraag hoe ik dat nummer kan omwisselen. De pipo: Ik ga even aan mijn collega's vragen, heeft u even geduld ? Ik weet het antwoord dan al wel bij dat soort callcenter medewerkers, maargoed ik wacht. Pipo komt terug > Antwoordt DAT KAN NIET MENEER !.
Ik heb een RED + B abbo, en ik kan dat nieuwe super nummertje dus niet even laten porteren naar dat abbo als nieuw nummer. U moet dan een nieuw abonnement afsluiten, of wachten tot uw huidige abonnement is afgelopen en dan deze opzeggen, daarna nieuwe abbo afsluiten en dan pas mijn nieuwe super fantastische nummer meenemen naar dat nieuwe abonnement. Andere optie is NOG een abbo afsluiten. Ik vind dit maar raar. Ik kan wel bellen met Vodafone en voor 115 Euro een nummer kiezen, maar een gekocht nummer van Vodafone kan ik NIET gebruiken. Is hier dan echt géén oplossing voor ???