Henk_klacht

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone medewerker maakt fout, Ik zit met de problemen.

Hallo,
 
Ik ben nu al bijna 1,5 maand mijn telefoon kwijt. (Heb nu wel leentoestel van mijn moeder). Mijn telefoon is nu 4x kapot gegaan in een periode van 8 maanden. Mijn telefoon betreft een Sony Ericcion Experia x10. Nu werdt mij verteld dat de laatste keer dat ik mijn telefoon na de reparatie had opgehaald mijn telefoon weer goed was. En als deze weer kapot ging, ik een nieuwe kon uitzoeken. Want het was al de 3e keer.
 
Tot grote ramp, ging mij telefoon begin juli dus weer kapot. Ik ga na de Vodafone toe, en wordt er mij vrolijk verteld, telefoon is maar 2X opgestuurd geweest, Hoewel dit de 4e keer zou worden. 1x Staat dus niet meer in het systeem van vodafone. Daardoor kon alleen mijn telefoon opgestuurt worden voor reparatie.
 
Op zich geen probleem. Echter kreeg ik naar 4 weken te horen, dat mijn telefoon binnen was. Ik vrolijk naar de winkel toe, mijn telefoon ophalen. Krijg ik daar te horen dat mijn telefoon nog niet binnen was. Zou die dag nog binnen komen. Die zelfde dag ontvang ik nog een e-mail, waarin wordt uitgelegt dat mijn telefoon niet meer gerepareerd kon worden. En dat ze deze telefoon ook niet meer konden aanbieden. Nu mocht ik een keuze maken uit een 3tal telefoons. Deze telefoons kwamen na mijn mening niet overeen met mijn vorige telefoon, en ik heb dit ook aangeven.
 
Ik krieeg vervolgens een e-mail dat ze dit zouden doorsturen, want hun waren ook maar een tussenpersoon in dit proces (Medewerker winkel vodafone). Enkele dagen gingen weer voorbij. En nog steeds geen reactie. Uiteindelijk een mail ontvangen, met 3 andere telefoons. Weer na mijn mening, waren dit flut telefoons. Hoewel ze hier van vodafone overtuigd worden dat dit goede telefoons waren, en dat ik blij mocht zijn dat deze telefoons aangeboden kreeg.
 
Toen besloot ik hun er maar eens aan te herinneren, dat ik mijn telefoon verzekerd had. Dit had ik ook aangegeven toen ik mijn telefoon bracht voor de reparatie. En heb hun er aan herinnerd, dat ik de verzekering had afgesloten op aan raden van de medewerker van vodafone. Voordat in het geval, mijn telefoon kapot zou gaan. ik zelfs over 1 of 2 jaar, een nieuwe telefoon kon uitzoeken die dan weer "nieuwste van het nieuwste was". op deze manier zou ik er niet op achteruit gaan, als mijn telefoon kapot zou gaan na een jaar.
 
Nu blijkt het dus, dat ze tijdens het opsturen van mijn telefoon, de telefoon een verkeerde reparatie status hebben meegegeven. En nu zegt het reparatie centrum, dat ik niet in aanmerking kom. Want ze hadden de telefoon dan anders moeten aanmelden. Nu kan er dus niks gedaan worden met mijn verzekering volgens hun.
 
Nu kreeg ik een week geleden, de vraag welke telefoon ik dan graag zou willen hebben. Ik heb vervolgens op de website van vodafone gekeken. En heb een 3tal telefoons uitgezocht die overeen komen qua grote van het scherm, foto camera, en overige functies. Zeer reieel in mijn ogen. Nu kreeg ik een mail terug, dat deze telefoons gekozen door mij, in een hogere prijklasse liggen dat mijn oude telefoon.
 
Ik heb vervolgens op de pricewatch van tweakers.net gekeken. En bij de prijsgeschiedenis, komt de waarde van mijn telefoon overeen met de uitgezochte telefoons. Nu had ik vandaag gemaild met de vraag als ze al een reactie binnen hadden gekregen. Maar de medewerker van vodafone Emmen, had nog geen reactie gehad. En rade mij nu ook weer aan om een klacht in te dienen. Ik had eerst al een klacht ingedient via de mail, zoals ze eerder aangaven. En vandaag werdt mij verteld dit te doen via de website van vodafone via Mijn Vodafone.
 
Al met al, raak ik behoorlijk gefrusteerd door dit hele proces. En persoonlijk wil ik gewoon wat mij beloofd is toen ik mij telefoon abonnement en verzekering afsloot. het recht om een telefoon uit te zoeken in de winkel, naar mijn wens. Dit is wat mij beloofd is, maar blijkbaar waren dit alleen maar gladde praatjes van de vodafone medewerker om mij een verzekering aan te smeren?????
 
Nu vraag ik mij af, is er hier iemand van Vofafone. Die los staat van het reparatie centrum, en de winkel in Emmen. Die miij kan vertellen wat te doen??? En nog misschien belangijker.. die er voor kan zorgen dat ik een telefoon krijg die fatsoenlijk werkt??
 
Ik hoor het graag.
 
Met vriendelijke groet,
 
Henk van L.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Henk_klacht
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb je een bericht gestuurd

Bekijk in context

3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Henk,
 
dit is zeker een hoogst ongelukkig verhaal. En begrijpelijk dat je aan het einde van je Latijn bent.
 
Eén ding wil ik je wel op wijzen, om je verw`chting op dat vlak meteen duidelijk te kunnen stellen: Je kunt niet verwachten dat Vodafone je nu, zoals jij dat noemt, "het nieuwste van het nieuwste" gaat leveren. In ieder verhaal met elke verzekeraar zul je altijd zien dat er een bepaalde vorm van afschrijving plaats vindt.
 
Maar dat gezegd hebbende, er zijn in mijn ogen zeker mogelijkheden om je te helpen en tegemoet te komen.
 
Aangezien ik momenteel van mijn (hopelijk welverdiende) vakantie aan het genieten ben, heb ik geen mogelijkheid om mij persoonlijk er op dit moment mee bezig te houden. Ik heb echter wel een bericht voor de moderators achtergelaten met het verzoek of zij dit op een bepaalde manier op willen pakken. Voor zowel hun als voor mijzelf geldt dat wij in dit soort gevallen altijd afhankelijk zijn van de medewerking van onze collega's op andere afdelingen, dus van te voren garanties geven over de afloop is niet mogelijk.
 
We kunnen je echter wel beloven dat wij ons best voor je gaan doen.
 
Geef ons in eerste instantie even wat tijd om de eerste stappen voor je te zetten, daarna zien we weer verder.
 
Ik ga er vanuit dat ik je hiermee in ieder geval duidelijk heb kunnen maken dat we je probleem serieus nemen, we gaan aan de slag voor je.
 
Zo, nu ga ik de BBQ aansteken en mijn gezin van voedsel voorzien, hou je hoofd koel, het is zo al warm genoeg 😉
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Henk,

Wat vervelend dat je in deze situatie bent gekomen en dat je er met de winkel niet uitkomt.
Om de boel helder te krijgen zou ik graag in een private message je gegevens willen krijgen. Dan kan ik kijken of ik misschien iets voor je kan betekenen. De gegevens die ik zou willen ontvangen zijn:

  • Naam;
  • Volledig adres;
  • Geboorte datum;
  • Klantnummer;
  • 06 nummer;
  • Laatste 4 cijfers van je rekening nummer.

Henk_klacht
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb je een bericht gestuurd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic