Beste Vodafone Klantenservice,
Ik heb een Galaxy S24 Ultra bij Vodafone aangekocht voor een 1 jarig abonnement. Daarop hebben wij gebruik gemaakt van de extra inruildeals. de inruildeals zijn goedgekeurd en aangemeld.
Wij kregen ref nummer 6165888 van LIKEWIZE SERVICES.
de telefoon is aangetekend verzonden naar het aangegeven adres in Nuth , en op 7.2 2024 ontvangen. Kregen gisteren een email waarin staat “Telefoon nog niet ontvangen”
vandaag telefonisch contact opgenomen met LIKEWIZE SERVICES te Nuth. We hebben ook gisteren uitgebreide email met bewijs, van verzending en ontvangen verzonden.
Geprobeerd telefonisch contact te krijgen vanmiddag , maar kregen gelijk een bandje dat het kantoor van 0900 tot 1700 werkte en gesloten was. ( de hele middag )
Net als de vorige spreker hebben wij geen goed gevoel hierover.
Dus vandaar ook het berichtje naar Klantenservice Vodafone via de Community
De inruilactie vertegenwoordigd samen met de Vodafone actie een inruilwaarde voor onze Samsung Note
Wij zijn bang over een aantal werkdagen een e-mail van LIKEWIZE SERVICES te krijgen met de mededeling dat de inruilactie is gesloten. U komt niet in aanmerking omdat wij geen toestel van u hebben ontvangen. Dat willen wij voorkomen.
Wij willen niet voor ca. € 300 gedupeerd worden. Want wie is dan straks voor dit bedrag aansprakelijk?
Wij weten vanuit de Vodafone Community dat er bij eerdere inruilacties vergelijkbare klachten zijn binnengekomen.
Wij verzoeken aan klantenservice om dit bericht in behandeling te nemen, en horen graag zsm van julloe