WV1108

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vodafone inruildeals

Beste Vodafone Klantenservice,

Ik heb een Galaxy S24 Ultra bij Vodafone aangekocht voor een 1 jarig abonnement. Daarop hebben wij gebruik gemaakt van de extra inruildeals. de inruildeals zijn goedgekeurd en aangemeld.

Wij kregen ref nummer 6165888 van  LIKEWIZE SERVICES.

de telefoon is aangetekend verzonden naar het aangegeven adres in Nuth , en op 7.2 2024 ontvangen. Kregen gisteren een email waarin staat “Telefoon nog niet ontvangen”

vandaag telefonisch contact opgenomen met LIKEWIZE SERVICES te Nuth. We hebben ook gisteren uitgebreide email met bewijs, van verzending en ontvangen verzonden.

Geprobeerd telefonisch contact te krijgen vanmiddag , maar kregen gelijk een bandje dat het kantoor van 0900 tot 1700 werkte en gesloten was. ( de hele middag ) 

 

Net als de vorige spreker hebben wij geen goed gevoel hierover.

Dus vandaar ook het berichtje naar Klantenservice Vodafone via de Community 

 

De inruilactie vertegenwoordigd samen met de Vodafone actie een inruilwaarde voor onze Samsung Note

Wij zijn bang over een aantal werkdagen een e-mail van LIKEWIZE SERVICES te krijgen met de mededeling dat de inruilactie is gesloten. U komt niet in aanmerking omdat wij geen toestel van u hebben ontvangen. Dat willen wij voorkomen.

Wij willen niet voor ca. € 300 gedupeerd worden. Want wie is dan straks voor dit bedrag aansprakelijk?

Wij weten vanuit de Vodafone Community dat er bij eerdere inruilacties vergelijkbare klachten zijn binnengekomen.

 

Wij verzoeken aan klantenservice om dit bericht in behandeling te nemen, en horen graag zsm van julloe

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @WV1108 
Even een kleine update. Naar aanleiding van mijn bericht heeft LikeWize bevestigd het toestel te hebben ontvangen en het toestel zal deze week nog geïnspecteerd gaan worden waarna uitbetaling volgt 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @WV1108, goedemorgen en welkom hier!

Net als bij de andere gebruikers op de Community help ik ook jou hier graag bij verder. Allereerst een kleine geruststelling. Het scenario dat je niet meer in aanmerking zou komen voor de inruilactie en je voor ongeveer € 300 het schip in gaat, zal niet gebeuren. Ik zet de gegevens graag door naar mijn contactpersoon die korte lijntjes heeft met LikeWize. Wél heb ik hiervoor wat aanvullende informatie van je nodig, zoals een foto van het verzendbewijs, Track&Trace code en informatie over het toestel wat je hebt verstuurd (merk, type, kleur, geheugen) en het bijbehorende IMEI nummer. Ik zie deze informatie graag tegemoet, zodat ik hier verder mee aan de slag kan gaan.

WV1108
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

PostNL2.jpgPostNL 1.jpgimei.jpgadres label.jpg

WV1108
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

hi Celia

bedankt voor de feedback

is een Samsung Galaxy note 8 , zwart

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Bedankt voor alle informatie @WV1108. Ik zie dat het toestel op 7 februari is afgeleverd volgens de Track en Trace. Op dit moment is er een langere verwerkingstijd wegens het succes van de inruildeals. Hierdoor kan het wel 2 weken duren voordat de zending bij LikeWize is geregisteerd en het toestel vervolgens wordt geïnspecteerd. Deze periode is op dit moment nog niet verstreken. Wil je mij volgende week woensdag/donderdag laten weten of je iets hebt gehoord van LikeWize? Zo niet, dan kan ik het intern voor je escaleren. De gegevens heb ik allemaal al van je gekregen en genoteerd, dus dat komt dan zeker in orde 🙂

WV1108
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

He Cecilia ( sorry noemde je Celia) , bedankt voor de interventie , we wachten af en zetten 21/22 februari in de agenda 🙂

Hopelijk niet tot horens , anders melden we ons over 1 weekje weer bij je.

 

 

WV1108
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Cecilia , zijn 2 weken verder en heb ondertussen 2 x email gehad van likewize om nogmaals sticker stickercode te sturen en afgelopen 21 februari nogmaals de vraag om de code uit te schrijven... die zullen we vandaag sturen . Maar verder nog geen positieve feedback over ontvangst of terug betalen.  

Zijn nu bijna 3 weken verder 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Het is wel erg jammer dat het zo lang moet duren. Aan de andere kant wel goed om te lezen dat het een succes is. Dan gooien we onze mobieltjes in ieder geval niet zomaar weg. Ik denk dan, zet even op de website een melding dat de inruildeals zo’n succes is en dat het daarom iets langer kan duren voor de klant een reactie krijgt, of iets soortgelijks. 

Je bent bij Cecilia in goede handen dus ik heb er wel alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Maandag is ze weer online. Fijn weekend!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @WV1108, goedemorgen en welkom hier!
Jammer om te lezen dat de het toestel nog niet als ontvangen is geregisteerd bij LikeWize en je tot op heden verder niets hebt vernomen omtrent de uitbetaling. De gegevens had ik tijdens ons vorige contact al verzameld en ik heb dit zojuist dan ook direct doorgestuurd naar mijn contactpersoon. Zodra ik meer weet, dan hoor jij weer van mij! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @WV1108 
Even een kleine update. Naar aanleiding van mijn bericht heeft LikeWize bevestigd het toestel te hebben ontvangen en het toestel zal deze week nog geïnspecteerd gaan worden waarna uitbetaling volgt 🙂

WV1108
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Cecilia

we hebben deze week bericht gehad ( waarschijnlijk na jouw berichtje) van Likewize dat zij het toestel hebben ontvangen en uitkering binnen 14 dagen zal volgen. Dus we gaan ervan uit dat het goed gaat komen. Anders meldt ik me wel weer. vooralsnog bedankt voor de assistentie ! Fijn weekend alvast

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic