Fralja

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Vodafone Services] Online rekening

Hoi hoi,

In mijn account zijn er geen online rekeningen beschikbaar. Ik heb 'online rekeningen' al een paar maanden geleden geactiveerd en een belletje naar nummer 1200 bevestigde dat ook. Hoe kom ik nou aan mijn rekeningen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Fralja, even kijken wat we kunnen doen. Ik zou eerst even de cookies & het cache van je browser wissen of gewoon een andere browser proberen om te kijken of dat verschil maakt.
Kijk ook even of je in je My Vodafone app wel de rekeningen kunt inzien, dan heb je ze in ieder geval alvast.

Zodra je weet of hij in één van de twee (app / site) wel/niet werkt en als je ook weet of bv een andere browser gebruiken iets uitmaakt, dan kun je bellen met 1201 of ons bv een mail of tweet sturen. Dan kunnen we met je gegevens erbij uitzoeken of en wat er gerepareerd moet worden in je account. En eventueel kunnen we alvast een paar rekeningen per e-mail sturen als je ze dringend nodig hebt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Fralja, even kijken wat we kunnen doen. Ik zou eerst even de cookies & het cache van je browser wissen of gewoon een andere browser proberen om te kijken of dat verschil maakt.
Kijk ook even of je in je My Vodafone app wel de rekeningen kunt inzien, dan heb je ze in ieder geval alvast.

Zodra je weet of hij in één van de twee (app / site) wel/niet werkt en als je ook weet of bv een andere browser gebruiken iets uitmaakt, dan kun je bellen met 1201 of ons bv een mail of tweet sturen. Dan kunnen we met je gegevens erbij uitzoeken of en wat er gerepareerd moet worden in je account. En eventueel kunnen we alvast een paar rekeningen per e-mail sturen als je ze dringend nodig hebt.
Fralja
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik ben er inmiddels achter, ik heb twee Vodafone telefoonnummers bij Vodafone en de rekeningen staan dus bij mijn andere account. In ieder geval bedankt voor de reactie
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Gelukkig dat het nu duidelijk is! Fijne dag:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic