betimprove

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Vodafone Services - My Vodafone] My Vodafone

Ik wilde in my vodafone inloggen maar was mijn wachtwoord kwijt.
Na gebruik te hebben gemaakt van ik ben mijn wachtwoord vergeten optie kreeg ik via de mail een nieuw wachtwoord.
Maar ik krijg nu 3 keer een melding dat de gegevens niet kloppen.
Heb geprobeerd een nieuw account aan te maken maar via die optie zou ik een sms moeten krijgen met een code.
Die sms heb ik ook niet gehad.

Alle hulp gewenst.

Marcel
1 Reactie 1
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Marcel,

Ik geloof dat je beter met 1200/1201 kunt bellen. Het lijkt er namelijk op dat je account gedeactiveerd is. Dit kunnen wij niet via het forum voor je oplossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic