Beste Jeroen,
wat vervelend dat het allemaal zo lastig verloopt, ik kan me voorstellen dat het voor de nodige frustratie bij je zorgt.
Als eerste verzoek ik je toch om de gegevens omtrent de reparatie onderaan je forumpost te verwijderen.
Op basis daarvan kan iedereen zonder problemen aan je persoonlijke gegevens komen, zoals je telefoonnummer en e-mailadres, en het lijkt me dat je dat niet moet willen.
Als die gegevens nodig zijn om je te helpen, zullen mensen van Vodafone je altijd vragen om dat in een privebericht aan hun te sturen, maar nooit openlijk op het forum te plaatsen.
Laat ik maar eens proberen om inhoudelijk op je verhaal in te gaan.
Dat is op zich lastig genoeg. Ja, wij zijn de ingang voor je reparatie en ja, wij zijn jouw contact voor vragen omtrent de status. Wij hebben echter geen directe invloed op de reparatie zelf. Dit is iets wat speelt tussen de reparateur(Dynafix) en de fabrikant (Apple) van je toestel.
Dat de communicatie vanuit Vodafone tot nog toe te wensen heeft overgelaten, kunnen we, afgaande op jouw verhaal, denk ik moeilijk negeren en dat spijt mij ten zeerste
Inhoudelijk kunnen wij, noch in de winkel en al helemaal niet op een forum zonder een toestel in handen te hebben, geen technisch oordeel vellen over de oorzaak van een probleem. Aan hetgeen ik hier dan ook over schrijf kun je geen definitieve conclusies verbinden. Ik heb echter wel de foto van Dynafix bekeken en kan daar inderdaad ook de vochtschade zien. Gezien de plaatsing van de connector en de grote nabijheid van de Home-knop, is het op zich aannemelijk dat er een verband zou kunnen bestaan
In de prijsopgave van Dynafix staat ook een email-adres voor inhoudelijke vragen over je reparatie (*knip*). Ik zou je willen suggereren om dat mailadres te gebruiken en in die mail een aantal zaken in 1 keer te regelen:
- Vraag om aanvullende foto's omtrent de vochtschade
- Vraag om uitstel voor het beantwoorden van de prijsopgave (!)
Als je dat laatste niet doet zou de situatie nog lastiger kunnen worden, dus dit is van groot belang voor jezelf om dit
zsm te doen.
Wanneer je dit geregeld hebt, meldt je dan alsjeblieft weer even terug hier, dan kunnen we gaan kijken of we verder nog iets voor je kunnen betekenen. Hierbij plaats ik wel meteen de kanttekening dat we op dit forum ons voornamelijk bezig houden met technische problemen en directe oplossingen daarvoor, voor klachtenprocedures is dit platform niet bedoeld.
Geen concrete belofte dus dat we hier je probleem op lossen, wel de toezegging dat ik mijn best wil doen om te kijken of we de zaak weer vlot kunnen trekken voor je.
Ik hoop dat ik je daarmee in ieder geval een stukje gemoedsrust kan geven en wens je een prettige vakantie toe.