Op 7-6-2012 is mijn huidige abonnement op naam van mijn ex-partner gezet.
Op dezelfde datum op mijn nieuwe adres een nieuw abonnement afgesloten via de afdeling Sales, miv 1-7-2012.
Op 25-6-2012 vanwege de grote stilte opnieuw kontakt opgenomen over de stand van zaken, conclusie na veel heen en weer bellen:
de aanvraag is niet in behandeling genomen, vanwege dat de naamswijziging nog niet in de administratie was verwerkt. Helaas ben ik hier niet van op de hoogte gesteld, de aanvraag is gewoon ergens blijven liggen.
Direct dezelfde dag (25-6) een nieuwe aanvraag via Sales gedaan, met het dringend verzoek om e.e.a. te versnellen aangezien 1-7-2012 met rasse schreden nadert, men beloofd mij hier spoed achter te zetten en zsm een bevestigingsmail te sturen.
2-7 nog niets gehoord, toch maar even gebeld, tot mijn verbazing is ook deze aanvraag spoorloos, medewerker beloofd mij dat ik de volgende dag door een collega teruggebeld wordt (aangezien hij zelf dan een vrije dag heeft).
Op 3-7 een oorverdovende stilte, vandaag 4-7 om 9.30 uur gebeld hoe het nu eindelijk zit, medewerker die ik 2-7 heb gesproken is telefonisch in gesprek, er wordt wederom beloofd dat ik met spoed wordt teruggebeld, het is nu 12.22 uur en nog steeds niets gehoord!
HELP IK BEN IN HET ZWARTE GAT VAN VODAFONE BELAND!!!!!!!!!