Dinja

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Onderling

Mijn dochter maakte met veel plezier gebruik van BLYK deze dienst is overgenomen door Vodafone onder de naam Vodafone Onderling, het unieke hieraan was zo de naam al suggereert je kan kosteloos met Vodafone gebruikers SMSsen en Bellen. We komen erachter dat de dienst niet meer bestaat en dat Vodafone dat zonder aan te kondigen door heeft gevoerd. Dat vind ik een slechte zaak, na telefonisch contact te hebben gehad en aangegeven dat ik dan geen belang meer had bij het nummer werd mij meegedeeld dat het prepaid-tegoed niet terug gestort kon worden en dat het tegoed gewoon opgemaakt diende te worden. Nu lees ik op het forum dat wanneer ik van een prepaid dienst naar een abonnementsvorm ga wel het prepaid-tegoed teruggestort kan krijgen. Gevalletje met twee maten meten. Vodafone!!! leg me dat eens uit??? Met vriendelijke groet.
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Welkom op de community!
Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd.

Op het forum is er geen toezegging gedaan dat bij overzetten naar het abonnement, het tegoed van prepaid wordt gedaan. DIt staat daarnaast ook letterlijk in de voorwaarden dat je het tegoed kwijt bent etc.
Echter weet ik wel dat heel vaak een uitzondering wordt gemaakt hiermee.
Helaas kan ik vanuit hier niet een uitzondering voor je maken om alsnog de tegoeden terug gestort te krijgen. Dit is omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan wegens privacy redenen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic