Peterr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Contacten Back Up

Ik heb begrepen dat Vodafone Contacten Back-up (nog) niet werkt met de Samsung Galaxy S4. Kan iemand dat bevestigen? Word daaraan gewerkt? Wat is de geplande release datum van de nieuwe versie van Vodafone Contacten Back-up of waar wordt dat bekend gemaakt?
4 Reacties 4
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou syncen met outlook of gmail.
Heb je die hele app niet nodig 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Peterr, allereerst welkom op het forum! Het klopt inderdaad dat de Contacten Backup nog niet beschikbaar is voor de Samsung Galaxy S4. We zijn er wel mee bezig. Een releasedatum heb ik helaas niet voor je. Maar ik ga ervan uit dat het niet al te lang meer gaat duren.
looney

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gister een backup gemaakt van mijn S4 met vodafone contacten backup( voordat ik deze ter reperatie bij vodafone winkel inleverde). Inmiddels werkt het dus.
 
Vraag me alleen af hoe ik mijn contacten vervolgens online kan beheren. Met name wil ik graag weten hoe ik contacter verwijder? kan iemand me hier bij helpen.
 
gr.
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo looney,

de Vodafone Contacten Backup is exact wat de naam al verteld: een contacten backup.

Je maakt er dus backups mee, het is geen contacten beheer programma.

Gezien het feit dat je een S4 hebt, heb je daar natuurlijk ook een Gmail-account op. Ga via de computer naar Gmail.com, log in en ergens in de linkerkant van de pagina zie je een link naar je contacten. Daar kun je ze op een eenvoudige wijze wel beheren, aanpassen, verwijderen, compleet maken, etc.

Ik hoop dat je iets met deze tip kunt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic