cryda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Connection Timed Out

Goeieavond ik ben laast langst de vodafone gegaan om mijn contract teverlengen en nu heb ik de htc hd2 het vrouwtje zij dat je met vodafone zorgeloos internet alles mee kan doen wat je maar wilt nu ben ik dus leuke aplicaties aan het downloaden geweest bij een maatje van me zoals muziek streamen ( het zelfde als youtube alleen zonder de muziek klip erbij ) als ik dan een nummer wilt zoekenzie ik in de debug log connection timed out staan nu dacht het ligt misschien aan de telefoon dus eraf en erop nieuw open nog steeds het probleem nu dachten we mischien licht het aan het internet dus hup op wifi gegaan en verrek hij doet hethup wifi weer uit netwerk van vodafone weer aan en het zegt weer connection timed out dus had mijn maatje zijn telefoon als router in gesteldtvia een andere provider ik erop verbinden en hee hij doet het nou weerkortom gezegt je koopt een smartfone en je kan er niks mee als je bij vodafone zit als jullie een oplossing hebben hoor ik het graag want anders koop je gewoon een kat in de %#%$%$ en raadt ik iedereen aan als je echt veel aplicaties en internet gebruikt om 2x na tedenken voordat je 2 jaar aan een *** contract vast zit en niet het optimale vanje smartphone kan gebruiken.
1 Reactie 1
Langeloper

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probeer eens of je bij je verbindingsinstellingen, het vodafone live toegangspunt, de vodafone proxy server uit kan zetten of gewoon verwijderen. Heb ik zelf op mijn Nokia5800 ook gedaan en werkt prima. Mogelijk lost dit jou probleem ook op. Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic