LisavZ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzekering iPhone X

Hi,

Ik heb mijn abonnement verlengd en heb de X inmiddels een paar dagen binnen.
Nu wilde ik in My Vodafone een nieuw toestel bij een bestaande verzekering aanmelden, alleen bij het selectievakje van het model gaan de opties niet verder dan de iPhone 7 Plus.
Wat is daar de reden van, is het niet mogelijk om de X te verzekeren?

Groetjes!

5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi@LizavZ,

Het is zeker mogelijk om je iPhone X te verzekeren, alleen heeft My Vodafone op dit moment een bug in het systeem waardoor het nu even niet kan.
We werken er hard aan om dit op te lossen. Houd het even in de gaten dus 🙂
LisavZ
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ehm.. Inmiddels is dat al een aantal weken het geval. Enig idee hoe lang het kan gaan duren? Ik vind het namelijk totaal geen fijn idee dat ik nu met zo'n duur toestel rondloop die dus onverzekerd is.. 😞
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Advies van de Samsung guy :p, neem altijd een telefoonhoesje en een screenprotector (just in case). Maar kan begrijpen dat je liever een mooi design in het zicht hebt LisavZ :).
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
LisavZ,

Ik begrijp je volkomen. Helaas heb ik geen inzicht in hoelang het gaat duren, sorry! 😞
Je kunt telefonisch wel een verzekering afsluiten. Bel hiervoor even naar 0800-020 00 56. Mijn collega's helpen je graag verder.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic