Babylonia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlening telefoon annuleren

Goedenavond ik heb begin deze maand mijn abonnement verlengt maar nog steeds geen toestel ontvangen. Na vandaag voor de derde keer gehoord te hebben dat het toestel waarschijnlijk deze week geleverd zou worden heb ik het maar laten annuleren.

Mijn abonnement is wel gewoon begin deze maand omgezet dus nu heb ik een duurdere telefoon rekening terwijl ik het toestel nooit heb mogen ontvangen. Wordt dit dan nu weer terug gerekend naar mijn vorige abonnement dat in principe nog gewoon loopt tot begin januari?

Het abonnement is overigens omgezet naar een iPhone-2 Vaak €42,50 abonnement met 140 bel minuten en onbeperkt sms'en.
En toch staat er dat ik e 32,11 moet betalen voor het sms'en.

En daarbij komt dus ook nog dat ik het toestel wat bij het abonnement hoort nooit heb ontvangen dus ook niet heb kunnen gebruiken.

Met vriendelijke groet

Alexander
4 Reacties 4
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi Alexander,

Helaas is op dit moment de iPhone nog steeds moeilijk leverbaar. Wanneer je niet langer wil wachten en afziet van de verlenging wordt het abonnement en ook de einddatum van het contract weer teruggezet naar de oude situatie. Teveel betaalde abonnementskosten worden natuurlijk verrekend. Als er met een ander toestel gebruikskosten zijn gemaakt worden deze wel normaal berekend.

Zodra dit is gedaan kun je weer opnieuw verlengen met een ander toestel. In My Vodafone kun je zien of het abonnement is aangepast.

Groeten,

EricM
Jppardoel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week maandag mijn verlenging geannuleerd levertijd was ineens 2 maanden!!! Mijn telefoon had ik al verkocht. dat terugzetten duurt bij nu al een week stelletje oplichters !!!!!!
Daarom zal ik ook op alle soorten sociale media en consumenten hulpsites/programma's
Reclame!!! voor jullie gaan maken
Jppardoel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zit nu al een week zonder telefoon en de leugens stapelen zich op!!! Van het kastje naar de muur sturen daar zijn jullie goed in!! En klanten doorverbinden naar andere incompetente collega's !!!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi Jppardoel,

Welkom op het Vodafone Forum. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je zo lang op je telefoon hebt moeten wachten en het terugzetten van je abonnement ook wat langer duurt dan je had gehoopt. Het lijkt me goed dat er wordt gekeken of de annulering van je verlenging goed is doorgezet. Via het Forum kunnen we dit niet nakijken omdat je hier je gegevens bij nodig hebben. Dit kan via Twitter, Facebook, telefonisch of per e-mail. Kijk op http://voda.fo/ne/06d7a voor onze contactinformatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic