Chittha164

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging

Ik heb via het internet mijn abonnement verlengd. Kreeg twee keer een oeps er ging iets fout bericht. Toch een bevestiging van mijn bestelling gekregen via email maar ook een bericht dat ik mijn bestelling niet heb afgerond. Nog niks ontvangen verder. Moet ik nu opnieuw weer bestellen en verlengen?
4 Reacties 4
Sharon
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 436Likes

Hoi Chittha164,

Ohjee, dat is vervelend. Wat is ondertussen de status? Heb je nog een e-mail van ons ontvangen verder die de situatie opgehelderd heeft? Zo niet, stuur ons dan even een berichtje via Twitter of Facebook, dan kunnen we de status van je bestelling nakijken!
Chittha164
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb niks meer gehoord.
Gaat dus niet helemaal goed...
Sietske
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes

Chittha164,

Heb je inmiddels iemand gesproken over de verlenging van jouw abonnement?
Is het allemaal in orde nu? 🙂
Serkan B
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 731Likes

Geen reactie meer. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone