Casual

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging Abbo

Recent kreeg ik een sms dat ik een fantastische aanbieding zou krijg omdat ik al zolang klant ben en dus mijn abbo kan verlengen.
Nou nou nou wat een aanbieding. Kijken jullie wel naar het huidige abbo van mensen en hun verbruik? Ik betaal nu 22,50 € p/m. voor bellen sms en 1Gb Internet. Als ik nu deze fantastische aanbieding krijg dan mag ik meer dan het dubbele betalen en de helft aan Mb's die ik mag verbruiken. Zelfs als ik alle andere abbonomenten bekijk zit er weinig tussen dat ook maar enigzins overeenkomt met mijn huidige abbo , vebruik en wensen. 

Op zijn zachts gezegd ben ik dus echt niet tevreden met deze aanbieding en geboden "service" van Vodafone. Ben al lang klant maar het gevoel om over te stappen word toch echt steeds sterker. Eens te meer omdat dit niet de eerste keer is dat ik beperkte service constateer.

Hoor graag hoe jullie dit willen aanpaken.

mvg.

Pascal van der Ben 

2 Reacties 2
Casual
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
3 dagen later en nog geen teken van leven....ook hier schiet men dus tekort op servicegebied...

MOD Edit:

Ik zie dat Martin me al voor is geweest. Het Forum is hier niet voor bedoeld. Het is een Forum voor en door klanten. Martin heeft je ook doorgegeven wat je in dit geval moet doen.

Ik zal dit Topic dan ook sluiten.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Casual schreef:
3 dagen later en nog geen teken van leven....ook hier schiet men dus tekort op servicegebied...
Beste Casual,

ik kan me je frustratie voorstellen, maar heb je zelf wel een goed idee over waar dit forum voor bedoeld is?

Als je de link volgt, zul je begrijpen dat het ten eerste voornamelijk een technisch forum is, dus niet voor administratieve en verkoopvragen, en ten tweede dat het vooral "voor en door" gebruikers is.

Wil jij in 1 keer een goed antwoord op jouw vraag hebben (en daar heb je ook gewoon recht op) dan zou ik toch gewoon contact opnemen met de verkoopafdeling van Vodafone, daar zitten de mensen die jou kunnen en moeten helpen.
Hier op het forum zijn geen mensen aanwezig die directe toegang tot de systemen van de afdeling verkoop hebben, wij kunnen de door jou gewenste informatie dus ook niet zomaar verschaffen.

Succes met het verkrijgen van helderheid.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic