Spinning

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verlengen of niet ivm multidatasim

Wie heeft hier ervaring mee?
ik heb een Red super abonnement met een gratis multdata Sim voor mijn iPad. Ik kan nu verlengen,
Als ik verleng moet ik dan € 5 elke maand gaan betalen voor de multdata Sim?
Zo ja, dan betekent dit dat als ik ga verlengen een stuk duurder uit ben.
Wat gebeurd er eigenlijk als ik nu niets doe en mijn huidige abonnement laat doorlopen, kan dit eigenlijk?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal de vraag beantwoorden. Laat je het doorlopen en verleng je niet, dan blijft de Multi Data Sim gratis.
Ga je verlengen en je hebt een Multi Data Sim, wordt er €5,00 per maand in rekening gebracht.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Spinning
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een paar hele goede vragen!
Het best wat je kunt doen is de klantenservice van Vodafone bellen of een chat starten en vragen hoe je abonnement in elkaar zit. Het kan namelijk zijn dat je kortingen gewoon blijven doorlopen als je je huidige abonnement ook gewoon laat doorlopen. Dan ben je natuurlijk wel gek als je je huidige abonnement gaat verlengen of vernieuwen.

Het kan ook zijn dat je kortingen hebt die wel komen te vervallen en dan is het goed om te kijken wat je dan kwijt bent aan je nieuwe abonnement en de betaling van een Multi Data SIMkaart. Dus ik zou eerst even informeren bij de klantenservice van Vodafone en dan de beslissing nemen of je gewoon je abonnement blijft behouden en door laat lopen of dat je toch over stapt naar een ander abonnement.

Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt besloten 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal de vraag beantwoorden. Laat je het doorlopen en verleng je niet, dan blijft de Multi Data Sim gratis.
Ga je verlengen en je hebt een Multi Data Sim, wordt er €5,00 per maand in rekening gebracht.

Spinning
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Energieboy en Steven,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en blijkt dat mijn kortingen van kracht blijven zolang het abonnement loopt.
Ik betaal nu iets van 27 euro voor 24GB + een gratis multisim. Dus ik verander niets,
Als ik ga verlengen ga ik 25 euro betalen en dan komen er nog een 5 euro bij van de Multidatasim en kom ik op 30 euro.

Gr.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Volgens mij gaf ik dit antwoord ook Steven?
Misschien in andere tekst, maar komt toch op hetzelfde neer?

Spinning
Wat goed dat je hebt gebeld en slim om dan gewoon lekker je huidige abonnement te behouden 🙂
Veel plezier en nog een fijne dag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Klopt alleen bevestig ik het 🙂 zodat het zeker is. Kwam namelijk niet helemaal naar voren 😛
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Steven wrote:
Klopt alleen bevestig ik het 🙂 zodat het zeker is. Kwam namelijk niet helemaal naar voren 😛

Oké dan, voor deze keer :stuck_out_tongue_winking_eye:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Spinning?
Spinning
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee hoor, geen vragen meer.
Bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan 🙂 Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic