Hallo forumleden,
Ik heb een Sim Only abonnement (Red essential special) van €19,- per maand. Onbeperkt bellen/sms'en en 20GB data. Normaal zou ik €24,- per maand betalen en heb ik 10GB data. Maar omdat ik ook Ziggo klant ben krijg ik maandelijks dubbele data en €5,- korting. Mijn abonnement is maandelijks opzegbaar.
Nu de nieuwe iPhone XS is uitgekomen denk ik dat het een mooi ment is om mijn abonnement te verlengen mét toestel (iPhone Xs 256gb). Ik heb even op de site gekeken en met €408,- eenmalig bijbetalen zou ik 24 maanden lang €34,- per maand moeten betalen voor het toestel. En daar komen de kosten voor het bellen/smssen en databundel nog bij.
Ik ben helemaal tevreden qua minuten en data dus ik wil mijn abonnement zo houden. Dus ik dacht dat wordt €19,- + €34,- = €53,- per maand. Echter zou het nieuwe abonnement €56,- per maand worden wat dus betekend dat de belminuten/smsjes en data voor mij dus ruim 15% duurder wordt. (van €19,- naar €22,-)
Ik heb een medewerker van Vodafone gesproken en die kon niets voor mij betekenen. Het was zo houden of akkoord gaan met hogere bel/datakosten voor dezelfde bundel.
Klopt dit ook of is er volgens jullie wel wat mogelijk om de trouwe klanten tegemoet te komen?
Ik hoor het graag.