Avalonbird

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengd met nieuw abbo?!?

Beste Vodafoners,

Dan maar even geregistreerd want schijnbaar kan ik niet bellen en mijn verhaal te vertellen.
Het probleem is het volgende:

Ik had tot 23 januari 2013 een Bel + SMS + Web 2-200 abbo maar omdat mijn telefoon vorig jaar october inene de geest gaf. Omdat ik binnen de 4 maanden zat voor verlenging wilde ik graag een nieuwe telefoon en het abbo werd Bel + SMS + Web-2 Altijd 47,50 (met een aanbieding op de eerste 12 maanden een korting) Deze zou ingaan op 23-1-2013

Echter op mijn rekening van februari, op My Vodafone en op de app staat nog steeds het oude abbo vermeld. De nieuwe abbo had ik genomen omdat ik dan 3 GB data zou hebben omdat ik veel onderweg ben en die data echt nodig heb.

Kan iemand mij vertellen wat hier is misgegaan? Waarom is dit niet aangepast??
2 Reacties 2
Avalonbird
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En als ik het nu goed lees heb ik ook nog eens recht op die coulanceregeling van 10 GB

"In de periode 1 oktober 2012 tot 6 januari 2013 geldt de actie ‘Extreem veel data 10 GB’ bij Vodafone. Dit aanbod geldt alleen bij alleBel+Sms+Web abonnementen Altijd/Extreem regulier, iPhone Altijd/Extreem en Bel+Sms+Web Sim Only Altijd. Als de limiet van 10 GB per maand overschreden wordt dan geldt een verlaagde snelheid van 32 kbp/s.  Hiermee kan de klant gewoon verder internetten echter is onder andere mobile streaming met deze snelheidverlaging niet mogelijk. Sommige klanten die recentelijk zijn aangesloten, met name iPhone klanten maar ook overige smartphone klanten, geven aan graag alsnog gebruik te willen maken van de 10 GB actie."

Contact opnemen via Twitter? Krijg ik dan sneller bericht? Heb wel twitter maar zou niet weten hoe ik jullie moet contacten. Update; Twitter gevonden en aangesproken. Hoop snel iets te horen!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Avalonbird, onze collega's kunnen je hierover via Twitter inderdaad verder helpen. Ik neem aan dat dit inmiddels al is gebeurd :-).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic