RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

843 Reacties 843
AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Mijn nieuwe hoesje kan ik onderhand al gaan afstoffen🤣 voordat de telefoon er is is het hoesje al stoffig aan het worden.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Dat is hier niet anders🤪

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Nieuwe week komende week. Nieuwe ronde, nieuwe kansen😁👍 Laten we duimen dat de toestellen komen deze week😁

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Ben erg benieuwd, iemand nog info of de leveringen vanuit apple al zijn opgehoogd? 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@spijkermenno Alle 'informatie' die je daarover leest is niet waar. Heel simpel Apple controleert de hele levering tot aan de laatste minuut. Verkopen ze ineens meer in de eigen winkel? Dan kan de chauffeur 100 meter voor het DC van Vodafone nog opgedragen worden om om te keren... Dus Apple kan wel zeggen dat er een x aantal komen maar dat weet je nooit zeker... Gelukkig bestaat de mogelijkheid ook andersom.

 

 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

nieuwe week, nieuwe kansen! laten we hopen dat iedereen goed nieuws krijgt deze week 🙂

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik hoop het ook maar ik verwacht niks meer😅

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Op de site staan voor de pro max 256GB alle kleuren nu op levering 6-8 weken bij bestelling vandaag. Dat was van de week nog minder 🤦‍♂️

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Oh wat gek! dan ben ik stiekem toch wel blij dat ik mijn abonnement heb omgewisseld naar 512GB titanium blue. Daar is levering momenteel 

Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Blue TitaniumLeverbaar2-3 weken
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes
Kan bij mij nog wel even duren...😱Besteld t/m 3 oktBesteld vanaf 3 okt
Apple iPhone 15 Pro Max 1TB Natural Titanium4-6 weken

4-6 weken

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

En dan bestel je hem op de 15e September. Gelukkig is er een gezellig forum hier. En je weet:

 Bezit van de zaak, is einde vermaak...

Dus nog even geduld waarschijnlijk.

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Ruud001 voor particulieren is het niet veel beter hoor, denk dat we allemaal in t zelfde schuitje zitten en dat niet alleen zakelijke mensen de lul zijn.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Wil je niet bang maken maar de 256GB gewone pro in NT was vorige week op status leverbaar gezet maar die heb ik ook nog niet in huis... Status leverbaar betekent helemaal niks bij VF vrees ik..

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Heb ook 2 zakelijke bestellingen uitstaan... 1 vd 2 telefoons zou zelfs al leverbaar moeten zijn...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Het goede nieuws is dat die 4-6 weken vanaf de 15e is als je toen besteld hebt... Oftewel ergens tussen 13 en 27 oktober heb je je telefoon... Tenzij we morgen weer een onaangename verrassing voor de kiezen krijgen

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

met vodafone weet je het maar nooit...

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Als het inderdaad vanaf de 15e is dan moet ik hem deze week krijgen met de levertijd van 3-4 weken! 🤞🏻

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Ja, 3-4 weken stond er bij mij eerst ook. Inmiddels dus die 4-6 weken. Geen idee wanneer we iets krijgen. Maar dat maakt het wel spannend.

 

En met bezit van de zaak, is het einde vermaak.

 

Gaat natuurlijk over de nieuwe iPhone...😉

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Gokje: 

 

Voor de kerst hebben we hem binnen😅

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

 zojuist het mooie sms’je ontvangen: 

IMG_8028.png

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic