RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3131Reacties
  • 925Oplossingen
  • 1058Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Net weer de klantenservice gesproken ook... Ze zeggen nu ook zelf dat het een puinhoop is🤦‍♂️

LG36

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

wat zeiden ze precies dan?

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

O.a. dat ze de klacht over niet first come first serve herkennen en letterlijk dat het dit jaar een puinhoop is rondom om de iPhones deels ook naar Apple wijzend. Ze geven aan dat alles wat binnenkomt rechtstreeks naar de inpakafdeling gaat.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Iemand hier nog bericht van Vodafone gekregen?

@AleItalia Jij toch wel? Als enige hier?

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Ruud001ik heb sinds vorige week donderdag niks meer ontvangen! Ben benieuwd wanneer je weer iets hoort.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes
  • Ja, waarschijnlijk een helaas sms
Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

IMG_2343.png

 De statuspagina is inmiddels iets aangepast, maar werkt nog niet 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Enige nieuws wat ik krijg haal ik zelf op bij Vodafone en op Tweakers... Ik krijg zelf niks te horen en waxht nog op 2 orders waarvan van eentje van een variant waar zelfs nieuwere bestellingen al wel het toestel krijgen vandaag en ik niks...

Maarja je doet er niks tegen... En dan is Vodafone nog verre van de slechtste qua communicatie.

 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

@Soofpieterse21  proficiat!🥳

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

ik zie de aanpassing niet hoor...

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Al weer zo’n lekker duidelijk bericht van Vodafone 

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Ruud001helaas nog geen informatie over de levering, maar je krijgt in ieder geval geen oeps deze pagina bestaat niet meer haha! We blijven rustig wachten, meer kan je toch niet doen!

Marcello__1984

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

 Nou bij deze, ik heb mijn blauwe pro Max 256 GB in ontvangst mogen nemen. Jullie hopelijk ook heel snel. Ik had ‘m de 15de rond 15.00uur besteld

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Ben benieuwd hoeveel pre-orders er nog voor mij zijn…. Maar dat zal Vodafone ook wel niet kunnen vertellen 🥹 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Heb je een Pro Max 256GB in Natural Titanium?

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@AleItalia Nee de Pro Max 256GB black titanium (pre-order 15 sept)

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Dus  @Ilsjaa ook nog niets gehoord?

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Houd dan maar rekening met ergens tussen de 500 en 1000 backorders nog. Ik baseer het losjes op het feit dat iemand mij vorige week wist te vertellen dat er 3200 preorders open stonden voor de natural titanium 256GB Pro Max. Het is op de witte na de minst populaire kleur in ieder geval. Dus ik gok er een beetje op dat jij of met de ronde van vrijdag of volgende week ergens aan de beurt bent. Maargoed ik kan niet in de keuken kijken bij Vodafone dus je kan net zo goed pech hebben en tot november moeten wachten helaas...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik denk dat we sneller klaar zijn als we vragen wie wel wat heeft gehoord😅

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

het is oprecht om te janken… je staat eerst langer dan 20 minuten in de rij om überhaupt iemand te spreken, en dan heb je eindelijk iemand, gaat die gene het uitzoeken . flikkeren ze doodleuk de telefoon erop, klantenservice van 2023 is echt ruk

IMG_7967.png

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic