RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Reacties
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik vrees als ik ga bellen voor een andere kleur dat ik weer achteraan de wachtrij mag staan... Heb de natural titanium pro max 256gb... En ik heb de 15e besteld om 19.35 dus ik vrees met dit tempo erhens in januari pas aan de beurt te zijn

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

IMG_7946.png

oprecht wat eén communicatie weer

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Heel veel plezier ermee @Marcello__1984  en @HansHansse 😃😃

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

IMG_7948.png

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Als ex Vodafone medewerker (sinds 2016 niet meer) kan ik wel bevestigen dat het inderdaad niet mogelijk is een order te wijzigen zonder de oude te annuleren en de nieuwe te plaatsen. Geldt overigens ook voor KPN en alle anderen... Je zou denken dat het simpeler is helaas.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Cecilia kan jij mij vertellen waarom op het Tweakers forum nu massaal mensen zich melden die hun reguliere pro 256 in natural titanium morgen gaan krijgen terwijl ze aangeven dit weekend besteld te hebben en ik een order heb van de 18e die tot 7 keer toe is bevestigd door de klantenservice als correct en daarvan nog steeds geen bericht heb?? 

 

Ik snap dat ik nog even moet wachten op de pro max, besteld op de 15e maar bovenstaand verhaal vind ik wel jammer want dat betekent dat jullie niet first in first out leveren...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

First come first serve bedoel ik

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

serieus @AleItalia meen je dit? mensen die later hebben besteld hem al hebben? like waarvoor is die pre-order dan.. wil je eens link sturen

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik had verwacht nu de gewone pro leverbaar is dat het andere nummer op mijn account met besteldatum de 18e wel voor zou gaan op besteldatum afgelopen zondag... Maar op Tweakers zijn er al 2 mensen die dezelfde telefoon veel later besteld hebben en morgen gaan krijgen...

 

Staat los van mijn pre order voor de pro max van de 15e

 

Laat wel zien dat het een zooitje is bij Vodafone.

 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

IMG_7950.png

nog even op in te haken… de klantenservice in de app is ook rampzalig je wordt gewoon compleet genegeerd, als ze dit service noemen nou

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

De app is geen live chat... Duurt soms 2 dagen voor ze reageren... En bij jou doet de app het tenminste.... Bij mij niet sinds 3 dagen

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

nou ja, 3 dagen wachten op een reactie lijkt mij sterk. maar wil je eens link sturen van de tweakers site waar mensen hem later hebben besteld en nu al zeggen dat ze hem hebben

jessicapp

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Damian1998 dat gebeurde bij mij ook terwijl ze via social media wel meteen reageerden. Ik heb mijn bestelling in iedergeval geannuleerd. Deels door de communicatie dus ik ga liever ergens bestellen waar de communicatie wat beter is en ook omdat ik toch liever de pro Max wil ipv de pro 😂

Samet5

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 

Dat klopt inderdaad. Ik werk in de IT en we hebben hier ook zakelijke iPhones liggen. De 15 Pro 128GB die ik op 15 september heb besteld, is er nog steeds niet, terwijl mijn collega vorige week al bericht heeft gekregen dat de bestelling geleverd gaat worden van de iPhone 15 Pro 128GB. Er gaat van alles mis bij Vodafone. Of ze geven zakelijk voorrang. Ik heb zelf nog een prima telefoon die ik aan een familielid wil geven, dus ik kan nog wel even wachten. Maar waar ik me groen en geel aan erger, is hoe de zaken verlopen bij Vodafone. Vrijwel alles is onduidelijk. Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice, en ook daar was het belachelijk slecht. Ik moest me eerst 5 minuten lang legitimeren met namen, datums, ordernummer, bankrekeningen, adressen, sms-codes, enzovoort... ik vroeg de mevrouw aan de lijn of ze van de recherche was maar dat was ze niet en de telefoonlijn met vertraging (de medewerkster hoort mij 5 seconden later). Ik vind dit waardeloos en bedroevend, tot ergernis toe. Ik zal nooit meer in mijn leven een nieuw toestel bestellen via Vodafone, of het nu op voorraad is of een pre-order betreft.

 

Dank!

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Zakelijk voorrang?? Mijn veronderstelling was eerder andersom... Mijn 2 orders zijn (klein)zakelijk... Vodafone krijgt gewoon amper iPhones binnen vergeleken met de rest denk ik...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes
AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

De communicatie is, zoals op Tweakers duidelijk wordt overal dramatisch... Sterker nog dan is Vodafone zelfs nog 1 vd betere...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Dat legitimeren is bloedirritant maar voor je eigen veiligheid... Heb vroeger op de klantenservice gewerkt en je wil niet weten wat voor ellende er ontstaat als dat niet consequent bij iedere klant gedaan wordt. Ik heb cases gehad met hierdoor ontstane schades die in de miljoenen liepen... Ik ben blij dat Vodafone dit wel consequent elke keer doet, hoe irritant het ook is...

mgear

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Wat je moet doen damian is kiezen voor retentie opzeggingen. Dan krijg je vaak ervaren medewerkers in plaats van de afschuif en brutale medewerkers die jij hebt getroffen. Ik had begrepen dat jij ook de blauwe pro max 15 had besteld 256Gb, die van mij komt vandaag dus met een beetje mazzel heb je hem het einde van de week. 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

thanks voor de tip @mgear ik ga straks direct bellen om 9:00

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic