RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Reacties
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Top.Dankjewel voor je snelle antwoord. Alvast een mooi weekend gewenst!

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Gisteren contact gehad met afdeling status order om de vraag te stellen hoe men de levertijd moet lezen op de website volgens de beste dame aan de lijn als volgt: als je een pre order hebt geplaatst op 15 september val je onder het linkerrijtje... Echter de daar aangegeven datum is niet de levertijd vanaf bestelling (15e) maar vanaf de datum van de update (26 september). Dit zou betekenen dat ook in mijn geval het pas 10-17 oktober wordt zoals het er nu uitziet. Als as dinsdag de levertijd hetzelfde blijft betekent het dus dat we met zijn allen een weekje extra geduld moeten hebben.

 

Wel bekruipt mij het gevoel dat Vodafone dit jaar enorm achter het net vist qua leveringsaantallen. Ik ken een hoop mensen die bij KPN en Odido hebben besteld op de 15e of later die dit weekend hun telefoon kregen/krijgen. Dus of Vodafone heeft meer orders dan de andere providers of ze vissen achter het net dit jaar bij Apple...

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Ik heb juist begrepen dat het zeker wel vanaf de datum is dat je heb besteld. En dat er deze week weer toestellen binnen komen. We zullen het pas weten wanneer de track en trace komt ben ik bang…. 😄

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik heb intotaal 4x contact gehad en bij mij is 3 vd 4 keer aangegeven dat het de datum vanaf de update is... 

 

Overigens begreep ik uit een ander topic dat Vodafone maximaal 460 iPhones per week binnen krijgt met nog duizenden openstaande orders. Dus ik reken sowieso al wel op eind oktober op zijn vroegst😅

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Het is gelukkig heerlijk weer om van de zon te genieten. Volgende week nieuwe rondes, nieuwe kansen. 

RobLammerts
topicstarter
Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Uiteraard, zoals verwacht, geen enkele vorm van communicatie vanuit Vodafone. Tis toch triest...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Als het goed is komt er morgen een nieuwe update op de site over de levertijden... Ben benieuwd...

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Vanaf morgen zijn er weer nieuwe kansen…

Even geduld nog. 

Skeepje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Over welke modellen gaat dit precies? Heb vandaag m'n verlenging aangevraagd voor de reguliere iPhone 15. Volgens de track & trace info krijg ik hem juist morgen al binnen....

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Vooral de pro Max modellen hebben lange levertijden. 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

klopt inderdaad de normale iphone 15 toestellen zijn op voorraad voor zover ik gelezen heb. het toestel waar ik op wacht is de iphone 15 pro max 256GB natural titanium 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Wacht ik ook op maar ik heb geen hoop dat die deze week binnenkomt. Het is veruit het populairste model in deze configuratie, tel daarbij op dat er productieproblemen zijn dus voor het einde van deze maand verwacht ik hem niet ondanks dat ik de 15e besteld heb..

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Cecilia Goedemorgen, zou jij ons even duidelijkheid kunnen geven, hoe het nu precies zit met de levertijden pagina. Sommige hier zeggen dat de levertijden vanaf 26 september worden gerekend en andere zeggen vanaf de release dag, de  22ste september. Of de bestel dag de 15de. Dat is nogal een verschil. Hoe zit het nu? Alvast bedankt voor je eventuele reaktie.

Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Weet iemand hoe laat de update van de levertijd pagina komt ?

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

waarschijnlijk morgen 🤣 Vodafone is tot nu toe nog niet optijd geweest.

Mnnie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoe lang willen jullie allemaal wachten op de telefoon? Voor mij is de hype er een beetje af, als het te lang duurt dan kan ik nog wel een klein jaartje wachten op de volgende 😅  het is meer een luxe probleem dat ik een nieuwe wilde. Al vind ik het alsnog raar dat ik om 14:05 heb besteld en nog geen nieuwe heb, hoe snel was iedereen dan wel niet 😂

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik vermoed net als vorige week laat in de middag. Maargoed het heeft weinig zin want de my Vodafone app is not steeds kapoet en via de browser kom ik er ook niet in dus de status van mijn bestelling checken gaat überhaupt lastig😅

mgear

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Het gaat hier niet om de snelheid het gaat hier om het feit dat Vodafone slecht communiceert, verschillende beloften maakt en ze niet nakomt en verwarring zaait. Vodafone moet gewoon eerlijk en transparant zijn zodat wij als klanten zelf een keuze kunnen maken of we doorwillen met Vodafone of toch overstappen bij een partij die wel transparant is. Zo moeilijk lijkt het mij niet in een miljarden bedrijf gewoon eenduidige communicatie te realiseren,.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik denk dat Vodafone ook bijzonder weinig toestellen heeft gekregen in vergelijking met andere partijen. Op het Tweakers forum zie je niemand met een bestelling bij Vodafone melden dat ze hem gekregen hebben, bij andere providers zie je wel mensen melden dat ze binnen druppelen nu. Volgens mij staat Vodafone gewoon onderaan het prio lijstje van Apple omdat ze elk jaar vooral met Samsung toestellen flink reclame maken🤣

mgear

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Ook bij weinig toestellen kunnen ze gewoon goed communiceren en een eerlijke prognose geven inplaats van de puinhoop die het nu is 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic