Hoi
Patrickleeuw Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je meent nu echt wat je daar nu schrijft?
Omdat je per toestel moet kijken wat de prijzen zijn en dit teveel werk is, ga je je abonnement opzeggen bij Vodafone? Kom op zeg, ik heb veel dingen gelezen en ik verbaas me altijd weer waarom mensen zeggen waarom ze geen abonnement meer willen. Maar een abonnement opzeggen omdat de website niet overzichtelijk is. Nee, die begrijp ik echt niet.
De website is toch prima te overzien en je ik ga er vanuit dat je eerst bekijkt welk toestel je graag wil en dan pas gaat kijken wat de kosten zijn. Zo is de site toch ook gemaakt, of vergis ik me nu echt totaal? Weet niet of er misschien nog meer achter je opzegging zit, zo ja dan is dit natuurlijk super vervelend. Zo nee, kijk dan eens bij derden op de website (gsm.nl - belsimpel.nl - mobiel.nl enz enz) en koop via hun een mobiel en dan kan je er altijd weer een Vodafone abonnement bij nemen. Misschien zijn die websites wel duidelijker?!?
Sorry hoor, maar blijf het eigenlijk best grappig vinden. Begrijp dat jij dit niet doet, dus excuus voor mijn reactie. Er zijn moderatoren hier op de Community die je bericht ook zullen lezen en die geven het vast wel door aan de juiste afdeling. Misschien doen ze er nog iets mee? Wie weet heb je een punt waar meer mensen mee zitten
🙂Hoe dan ook, wens je toch nog een hele fijne dag en hoop dat je een geschikte site kunt vinden en/of anders een andere provider. Zou wel erg jammer zijn als je daarom weg zou gaan, maar dat is natuurlijk je eigen keuzen.