Hi,
Mijn vriend is in het buitenland op vakantie en aangezien hij mij meerdere keren smste, wilde ik graag terug kunnen smsen ondanks dat ik niet al teveel geld heb. Dus besloot ik gisteravond blox aan te schaffen waarmee ik met voordeel naar het buitenland kon smsen/bellen. Tenminste dat dacht ik.
Ik had mijn beltegoed opgewaardeerd en Voordeel naar buitenland blox geactiveerd.
Maar toen ik wilde smsen, lukte dat niet omdat ik "onvoldoende beltegoed" had.
En dus kreeg ik het idee dat voordeel naar het buitenland blox, niet bedoeld was voor smsen met vakantiegangers, maar naar vaste buitenland nummers..
Ik heb hierover al contact opgenomen met klantenservice en via twitter, maar heb nog geen reactie gehad.
Als dit het geval is dan zou ik graag deze blox willen deactiveren, want ik heb er niets aan en ik kan niet zomaar 10 euro missen aan lucht (ik had gister na het opwaarderen van mijn beltegoed nog maar 15 euro op mijn rekening staan).
Ik zou graag snel een oplossing willen vinden of dat deze blox wellicht gedeactiveerd zou kunnen worden, of als dat mogelijk zou zijn dan misschien omgezet zou kunnen worden naar blox waar ik in ieder geval nog iets aan zou hebben.
Liefs Selena