gverhoef

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Verdwenen lockscreen

Ik heb een Galaxy 4S die ik lockte door een patroon via dat scherm met 9 punten.
Nu zijn die 9 punten plost verdwenen en vervangen door een telefoontoetsenbord met 10 cijfers. Daarin kan ik alleen een noodoproep doen, maar unlocken gaat niet.
 
Een en ander is gebeurd nadat ik twee foto's heb verwijderd uit de galary  (mbv een koppeling vanuit de laptop) omdat een mail die ik met een van die foto's als bijlage wilde sturen en die mail vast bleef in de uitbox.
 
Iemand een idee?
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
gverhoef
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Excuseer mn domheid, het getoonde scherm vroeg om de opstartcode, cijfermatig, Bij de S2 die ik hiervoor had was dat een duidelijk ander scherm, hier miste ik de associatie, ben aan het rommelen geweest en kreeg op een gegegven moment de PUK codemelding. Toen viel het kwartje. Zaak opgelost

Bekijk in context

2 Reacties 2
gverhoef
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Excuseer mn domheid, het getoonde scherm vroeg om de opstartcode, cijfermatig, Bij de S2 die ik hiervoor had was dat een duidelijk ander scherm, hier miste ik de associatie, ben aan het rommelen geweest en kreeg op een gegegven moment de PUK codemelding. Toen viel het kwartje. Zaak opgelost
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Kan gebeuren, toch? 😄 In ieder geval fijn dat het is opgelost en bedankt voor het vermelden van de oplossing op het forum! Zo hebben andere forumgebruikers daar ook nog iets aan! (dan is het toch niet voor niets geweest!) 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic