jdeswart

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verborgen kosten! Denk twee keer na

Wat een bende, kosten gerekend voor een sim-kaart staan blijkbaar ergens op de website vermeld. Samen met de helpdesk medewerker gekeken. Op haar scherm blijkbaar meteen duidelijk, bij mij allemaal andere zoekresultaten.

Vodafone verwacht dat de hele website wordt doorgespit en resultaten waar geen kosten worden vermeld moeten we blijkbaar niet meteen geloven. Na vele jaren vodafone valt dit even vies tegen.

Dit zou ik nite nog een keer doen, dus mijn advies: denk na! Blijkbaar is het erg lastig van tevoren te melden wat de kosten precies zijn. Vodafone bedankt voor deze service (not) na jaren trouwe klant te zijn geweest.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi jdeswart,

De tarieven van losse producten worden ook vermeld op de voorwaarden die horen bij je abonnement. Deze kun je hier terugvinden:
https://www.vodafone.nl/support/algemeen/alle-tarieven-en-voorwaarden.shtml?categorie=abonnementen
Kies daar de PDF die bij je abonnement hoort en op de laatste pagina's ervan worden de kosten vermeld.

Op deze support pagina staan ook de kosten vermeld:
http://zakelijk-klantenservice.vodafone.nl/app/answers/detail/a_id/316
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic