rexwinkeltje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbeteren dekking in De Heurne (postcodegebied 7095)

Hallo,
 
Ik ben eigenaar van een telefonie bedrijf in de buurt van mijn woonplaats de Heurne. Helaas is van oudsher het bereik in zowel de Heurne als ook de omliggende plaatsen bij alle providers (op zijn minst) zwak te noemen. Dit heeft vooral te maken met het feit dat de Heurne gelegen is aan de Duitse grens.
 
Het is enorm frustrerend om te zien dat de mogelijkheden die smartphones hebben steeds groter worden, maar dat het bereik in de Heurne er voor zorgt dat zelfs bellen een grote opgave is. 
 
Graag zou ik weten wat hier aan gedaan kan worden. Is het mogelijk om een mast te plaatsen in de Heurne om het bereik te versterken?
 
Met vriendelijke groet,
 
Dominique Rexwinkel
info@mobielhulp.nl
0623736381
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Dominique, ik kan me voorstellen dat je graag beter bereik zou willen hebben, zeker als eigenaar van een telefonie-bedrijf. Er zijn een aantal manieren om het bereik te verbeteren, van een femtocel (voor thuis) tot een signaalversterker (voor een groter bedrijf) tot een nieuwe mast (voor een heel gebied). De laatste optie is uiteraard de meest lastige om uit te voeren en mee speelt ook dat er nogal wat regels zijn wat betreft het stralen over de grens. Vandaar dat bereik ik de grensstreek ook altijd lastig blijft.
Tenslotte blijft het helaas zo dat ook wij moeten kiezen waar we masten neerzetten en verbeteringen daarom eerst in een gebied worden doorgevoerd waar zoveel mogelijk mensen er van profiteren.

Maar ik loop mogelijk op de zaken vooruit. Wat is precies je verzoek? Het verbeteren van de hele omgeving of van bv je bedrijf?
En ben je bijvoorbeeld zelf eigenaar van een stuk land of een hoog gebouw waarop een mast geplaatst zou kunnen worden?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic