mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Update Galaxy S advance jelly bean

Goede middag,
 
In maart is de jelly bean update voor de Samsung Galaxy S advance uitgerold. Helaas moet dit voor gebruikers met een Vodafone toestel weer langer duren. De grote vraag is natuurlijk; wanneer komt deze update voor Vodafone branded toestellen?
 
Groeten,

Michiel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
heyhey

Ik heb het intern even nagevraagd en ik hoor dat de update voor Branded toestellen al sinds juni is uitgegeven. Deze is alleen via Samsung Kies te downloaden dus zoals SamsungExpert aangaf even via Kies proberen 🙂

Laat me even weten of het gelukt is, anders zal ik het nog eens voor je navragen 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Wanneer deze Update beschikbaar is voor je toestel wordt dit gemeld op dit forum en andere bronnen! Heb je al eens je toestel met Samsung Kies verbonden, en gekeken of er en Update beschikbaar is? Misschien dat je toch en Update hebt.
 
Groet: ^PS
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
heyhey

Ik heb het intern even nagevraagd en ik hoor dat de update voor Branded toestellen al sinds juni is uitgegeven. Deze is alleen via Samsung Kies te downloaden dus zoals SamsungExpert aangaf even via Kies proberen 🙂

Laat me even weten of het gelukt is, anders zal ik het nog eens voor je navragen 🙂
mickey32
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De update staat inmiddels geinstalleerd, ging inderdaad via Samsung Kies. Bedankt voor de hulp
peterterschelli

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
na het ophalen van de nieuwe firmware via kies , stopt kies en gebeurt er verder niets.
 
controle op softwareupdate in de telefoon geeft dat er geen update is.
 
hoe krijg ik deze update op mijn telefoon?
 
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Misschien kan de volgende video je helpen! Verwijder Kies ook eens en installeer het later opnieuw. Dit kan namelijk en Troubelshoot connection error zijn van Samsung Kies.
 
Video: http://www.youtube.com/watch?v=nvajQC9EpAI
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Goede tips 🙂 En mocht opnieuw installeren niet helpen, kun je dan iets meer info geven? Bv exacte foutmelding, welke androidversie er nu precies op je toestel staat, etc
carienaxx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn mobiel verbonden met samsung kies, maar hij geeft niet aan dat er een softwareupgrade is. Ligt dat aan mij of zoek ik niet goed genoeg? 
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat is raar de nieuwste versie is Android 4.1.2 Jelly Bean. Heb je deze niet op je toestel staan?
Connect anders je toestel anders opnieuw aan je PC?
carienaxx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op dit moment heb ik versie 2.3.6. erop staan en helaas geeft hij steeds maar niet aan dat er een nieuwe update is. Ik heb hem meerdere malen opnieuw aan de laptop aangesloten maar blijft volhouden dat er geen update beschikbaar is. 
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat is raar. Is het en simlock toestel of en Vodafone toestel? En heb je misschien en andere pc of laptop in je huis of bij bijvoorbeeld je vrienden? En installeer Kies anders opnieuw op de laptop om te kijken of dit het probleem oplost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic