Lieske1958

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Unlocken Huawei Ascend W1

Hallo,
 
Heb voor mijn man een maand geleden een prepaid Huawei Ascend W1 gekocht.
Hij wil echter graag een klein abonnement er op ipv de prepaid.
 
Dus ... moet dat ding unlocked worden.
Als ik op de site kijk staat dat ik via www.vodafone.nl/klantenservice de kosten hiervan terug kan vinden.
Mooi niet .....
Krijg wel een link om de code aan vragen. Maar als ik de unlockcode aanvraag stem ik automatisch in met de kosten ?!?
Maar ik wil die kosten graag eerst weten ....
Wie kan mij vertellen wat de unlockkosten zijn??
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Lieske,

Ik kan helaas de unlockkosten niet vinden voor dit toestel. De kosten voor het simlockvrij maken zijn altijd tussen de 50 en 100 euro. Je kunt ervan uitgaan dat hoe langer je het in je bezit hebt, hoe goedkoper het unlocken wordt. Na een jaar is het gratis. Dus als hij een maand oud is denk ik dat de kosten 100 euro zullen worden.
Lieske1958
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je Arina, vreemd dat die kosten niet bekend zijn voor dit toestel. Zal er even over na denken ...
Maar, als ik de site goed heb gelezen .... Krijg je de unlockkosten terug als je een abonnement neemt ???
Dat maakt het natuurlijk wel aantrekkelijker. Wacht je antwoord even af.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Lieske1958 schreef:

Maar, als ik de site goed heb gelezen .... Krijg je de unlockkosten terug als je een abonnement neemt ???

Dat heb je goed gelezen. Als je een abonnement neemt is de unlock-code gratis. Enige voorwaarde is dat het een abonnement bij ons is 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic