AnitaBreskens

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Transmission Towers

Vodafone zet geen zendmasten meer op festivals ! Reden : niet duidelijk !!! Ik ga maandelijks naar een festival en ben hier dus niet blij mee . Dus een weekend op een festival is een heel weekend geen internet ??? Kan echt niet !!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb je feedback intern aangekaart AnitaBreskens
Ik zal het topic voor nu sluiten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AnitaBreskens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb het artikel zojuist ook gelezen en het is zeker een vreemde zaak, als ik het zo mag zeggen. Want ik zat hiervoor bij een andere provider, die overigens ook niet bij alle festivals een extra zendmast hadden geplaatst, daarom ben ik ook overgestapt naar Vodafone. Nu zegt Vodafone dus in de media dat ze het niet meer gaan doen, wel zo netjes ipv zeggen het te doen maar je doet het niet (bij mijn vorige provider). Die zei overigens dat ze wel masten hadden geplaatst maar dan meer dan helft van de bezoekers hun provider was en daarom toch weer minder bereik. Hmmmm, jaja 🙂

Maar goed, dat was een discussie tussen mij en mijn oude provider en daar kom je dan ook niet makkelijk uit. Waarom Vodafone dit nu gaat doen, geen idee. Laten we hopen dat Vodafone hier nog iets over gaat melden en/of er toch op terug gaat komen als ze klachten krijgen bij een eerst volgende grote festival. En wie weet zijn hun masten nu wel zo goed dat ze geen extra masten meer hoeven te plaatsen.

Gewoon lekker door blijven feesten, maar dat zal je ook vast wel doen als ik je bericht zo lees.
En heb je er last van, gewoon melden hier. Dan komt het zeker bij Vodafone uit en wie weet doen ze er dan wat aan 🙂
AnitaBreskens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net gechat met Vodafone en die zeggen nu dat er gewoon masten geplaats zullen worden op grote festivals waar geen netwerk van hun is . Ik ben heel benieuwd . Karnaval Fetsival was iig een Flop voor Vodafone klanten ! Is toch niet bepaald een klein feestje !
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
AnitaBreskens wrote:
Ik heb net gechat met Vodafone en die zeggen nu dat er gewoon masten geplaats zullen worden op grote festivals waar geen netwerk van hun is . Ik ben heel benieuwd . Karnaval Fetsival was iig een Flop voor Vodafone klanten ! Is toch niet bepaald een klein feestje !

Misschien hebben ze er na 1x dan al van geleerd 🙂
In ieder geval goed dat je het hier hebt aangekaart en dat je hebt gebeld.

Laten we ze er dan op vertrouwen, want niet doen en wel zeggen is ook niet goed.
Toch even afwachten op een volgende festival.
AnitaBreskens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja ik laat het er niet bij zitten en andere festival bezoekers hopelijk ook niet . Kan toch gewoon niet ... straks weekend intens en Defqon en dan je phone niet kunnen gebruiken ! Ondenkbaar in deze tijd ???
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb je feedback intern aangekaart AnitaBreskens
Ik zal het topic voor nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic