http://voda.fo/ne/pfad7 Hoe kunnen we jou in de toekomst nog sneller en beter van dienst zijn? Met deze vraag in ons achterhoofd zijn we flink aan de slag gegaan.
Jullie geven ons continue veel feedback over onze producten, diensten en processen. Superfijn dat we zoveel input van jullie hebben gekregen. Hierdoor hebben we een flink aantal verbeteringen doorgevoerd. We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden! Check de top 10 hier onder.
We zijn trots op ons snelle netwerk met een goede dekking. Toch kan het gebeuren dat je bereik af en toe wegvalt. Als je je in een zeer goed geïsoleerd gebouw bevindt bijvoorbeeld. Daarom hebben we bellen via 4G of WiFi geintroduceerd. Zo heb je altijd en overal goed bereik.
Wat heb je hiervoor nodig? De juiste telefoon Een 4G abonnement De laatste software Gaat je hartje hiervan sneller kloppen? Klik dan
hier voor alle ins en outs over deze nieuwe feature.
Oeps! Rekening vergeten te betalen! Geen paniek. Je kunt nu via My Vodafone met iDEAL betalen. Je betaling wordt dan dezelfde dag nog verwerkt. Het is de snelste manier om geld naar ons over te maken, heel handig dus!
Lees meer informatie over
deze optie.
Een iDEAL betaling is niet de enige verbetering die we hebben doorgevoerd in My Vodafone. Een specificatie van de rekening werd flink gemist. Daarom hebben we deze weer als PDF toegevoegd in My Vodafone. Je kunt deze vanaf nu dus weer maandelijks downloaden en uitpluizen.
We hebben jullie een hoop speur - en zoekwerk bespaard door onze
supportpagina's onder handen te nemen. De lay-out is vernieuwd, de zoekfunctie is verbeterd en we hebben de indeling overzichtelijker gemaakt. Zoekt en gij zult vinden. Mis je toch nog informatie?
Tell us! Zo'n teleurstelling als je je nieuwe telefoon ontvangt en je simkaartje past er niet in. Je wilt natuurlijk meteen van je nieuwe toestel gebruik maken. Door je bij je
bestelling meteen te vragen of je een nieuwe simkaart nodig hebt, voorkomen we die teleurstelling. De simkaarten komen in een 3-1 variant, dus altijd eentje die past!
Als je vol spanning zit te wachten op je nieuwe telefoon wil je het liefst constant checken waar die blijft. Gelukkig is dit nu mogelijk. Via
deze pagina kun je zien in welke fase van levering je telefoon zich bevindt.
Heb je last van slecht bereik? Bekijk dan op onze
dekkingskaart of er misschien een storing in jouw omgeving is. Je ziet hier ook meteen wanneer we verwachten dat een eventuele storing opgelost moet zijn.
Kun je niet meer bellen en/of internetten? Doe dan onze
Network Check. Met dit stappenplan zie je meteen waar het probleem zit en wordt een passende oplossing geboden. Heel handig! Deze tool is overigens ook te gebruiken als je in het buitenland troubles hebt met bereik.
Bij een nieuw abonnement is het altijd lastig in te schatten welke databundel je het beste kunt nemen. Kies je voor een SMART, RED of BLACK abonnement? Dan krijg je van ons de eerste 3 maanden
onbeperkt data in Nederland. Wij houden ondertussen je verbruik bij. Na die eerste maanden kun je dan zelf je abonnement zo instellen dat je altijd voldoende data tot je beschikking hebt.
Ben je wel toe aan een nieuwe telefoon maar is je contract nog niet afgelopen? Dat is nu geen issue meer. Met
Vodafone NEXT kun jij switchen van telefoon wanneer het jou uitkomt!
Ben je net klant bij ons? Dan kan de eerste rekening even puzzelen zijn. In My Vodafone hebben we daarom een uitleg voor je toegevoegd. Rechtsboven op je
rekening kun je deze starten. Deze uitleg is ook handig als je net je abonnement verlengd hebt. Dan ziet je rekening er ook iets anders uit dan je gewend was.
Heb je nog tips, feedback, input of andere wijze opmerkingen voor ons? Laat het ons zeker weten! Hoe meer feedback we van jullie ontvangen, hoe sneller processen verbeterd kunnen worden.