Proost

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestelloos contract loopt nog even. Kan ik een nieuw toestel nemen?

In 2010 nam ik bij Vodafone een abonnement met toestel (Samsung Galaxy S1). Dit toestel is nu meer dan een half jaar al helemaal afbetaald en ik heb na afbetaling mijn abonnement meteen verlengd, zonder nieuw toestel te nemen. (Het was een interessante aanbieding; eerste half jaar gratis.) Nu is het zo dat mijn telefoon regelmatig vastloopt, niet meer compatible is met nieuwere apps, etc. Kortom: het is een oud beestje dat ik graag zou willen vervangen. Graag wil ik dat bij Vodafone doen met een nieuw toestel (Galaxy S3) op afbetaling via een nieuw abonnement, omdat ik daar goede ervaringen mee heb.
 
Nu vraag ik me dus af of het mogelijk is om mijn huidige abonnement over te zetten naar een nieuw abonnement met toestel en hoeveel me dat dan gaat kosten.
2 Reacties 2
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Proost,

Van harte welkom op ons forum 🙂

Als ik het goed begrijp heb je op dit moment een Sim Only abonnement (inmiddels langer dan een half jaar). Gaat het hier om een 1-jarig of 2-jarig contract. Je mag namelijk 4 maanden voor het einde van je contract verlengen met een nieuw toestel.

Proost
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn abonnement loopt af op 3 augustus 2014, wat dus zou betekenen dat ik pas in april 2014 een nieuw toestel kan aanschaffen middels een abonnement.
Is er geen mogelijkheid te bedenken waardoor ik toch in aanmerking kan komen voor een nieuw abonnement met toestel?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic