Sjoerdleferink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel verzekering toch betalen?

Beste Allemaal,

ik heb laatst een nieuwe telefoon met abonnement gehaald bij Vodafone. Mevrouw in de Vodafone winkel raadde mij aan een toestelverzekering van 8 euro per maand te nemen voor val- en waterschade. Aanvankelijk wilde ik dit niet aangezien ik dit nooit neem, maar zij drong erop aan dit toch te nemen, want de eerste twee waren gratis en daarna kon ik het kosteloos opzeggen.

Wat ze er (bewust?) niet bij zei, is dat er een maand opzegtermijn aan vastzit. Ik voel mij eigenlijk best wel misleid door haar. Ze heeft mij heel sterk het idee gegeven dat die twee weken voor iedereen gratis is en dat je dat daarna direct kon opzeggen voordat de periode van twee weken eindigden. Dat blijkt dus niet zo te zijn.

Ik ben nota bene geswitched van provider, maar dit is echt een heel slecht begin van Vodafone. Heeft iemand dezelfde ervaring gehad?

Groeten Sjoerd.
6 Reacties 6
Juul1

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Sjoerd,

Ik vind het oprecht heel jammer als het zo is gegaan zoals je het beschrijft. Ik wil verder niet mee speculeren of de collega het bewust of niet heeft verteld. Ik wil je dan ook vragen als je hier een klacht over hebt om hier mee terug te gaan naar de winkel omdat jullie de enige zijn die weten wat er is besproken. In de voorwaarden staat namelijk wel dat er een opzegtermijn is van 1 maand en daar ben je mee akkoord gegaan.

Mvg
Sjoerdleferink
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Lieke,

wat interessant is om te weten: krijgt een medewerker van Vodafone een bonus wanneer een verzekering erbij wordt verkocht?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Sjoerdleferink, welkom op het Vodafone Forum. Ik begrijp dat dit geen fijne situatie is. Je kunt hiervoor inderdaad het beste verhaal halen bij de betreffende winkel. Eventueel is een klacht ook mogelijk via https://vodafone.nl/klacht. Wat betreft de bonus, dit is bij mij niet bekend. Tevens zou dit in dat geval gaan om interne bedrijfsinformatie.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic