EricDeclemy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel oververhit tijdens normaal gebruik

Beste Vodafone klanten, medewerkers.

Helaas is voor mij de jaarwisseling slecht begonnen.
Mijn toestel is tijdens normaal gebruik zo oververhit geraakt dat het is krom getrokken en uitviel.
Naar de vodafone winkel... Aldaar het advies gekregen om via dynalogic het toestel te laten repareren. Vodafone heeft daar blijkbaar een contract mee.
Zodoende gedaan, en ik kreeg ook netjes een leen toestel.
Vervolgens een aantal dagen later, heb ik mijn originele SONY toestel weer terug gekregen, echter NIET gerepareerd, met een rekening van iets meer dan 53 euro !!!!
En tevens de melding dat er zogenaamde drukschade zou zijn.
Het toestel was het niet meer waard om gerepareerd te worden....!!!!
En dan te weten dat ik het toestel nog geen jaar geleden gekocht heb...
Ik terug naar de vodafone winkel en zij hebben gedaan wat in hun vermogen lag om via dynalogic toch een betere beoordeling te krijgen, echter de monteur van dynalogic bleef volhouden. En heeft mij dus uitgemaakt voor een leugenaar.
Zodoende zit ik nu met een toestel de SONY experia wat niet werkt en bovendien levensgevaarlijk is want het kan blijkbaar zo heet worden dat er drukschade ontstaat.
Ik ben erg benieuwd hoe vodafone dit beoordeeld en of zij hier een oplossing voor hebben.
Ik ben tenslotte al meer dan 5 jaar klant bij de vodafone.
En ik heb geen lullig contract afgesloten bij de vodafone....
Iets met RED SUPER ofzo...
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Eric, ik begrijp dat je hier niet blij mee bent. Wat ik vooraf moet zeggen: een toestel kan kapot gaan. Dat staat denk ik los van het abonnement dat je hebt toch? Je TV kan kapot, wil niet zeggen dat Ziggo dan slechte service levert.
Wil niet zeggen dat we niet gaan proberen je alsnog zo goed mogelijk te helpen 🙂

Wat ik je aan raad is komende week telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wij moeten afgaan op de beoordeling van de experts (de reparateur) maar we kunnen ze wel vragen eea nog eens goed te bekijken. Het kan dat er sprake is van drukschade en dat het toestel te ernstig beschadigd is om nog te kunnen repareren. Echter, ik hoor daarbij niets over de klacht die je meldt, namelijk dat het toestel zo heet is geworden dat het krom trok. Ik zou minimaal een beoordeling daarvan verwachten, en een argumentatie waarom de drukschade wel/niet zwaarder weegt dan die klacht.
Mijn collega's bij de klantenservice kunnen dit in detail met je bespreken en in overleg met Dynafix bekijken wat er voor opties zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic