JordyBogaert

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Teveel Patroon Pogingen Se X10

Aangezien dit probleem vaak voorkomt en ze je bij vodafone niet kunnen/willen/mogen helpen met dit probleem, hier heb ik de oplossing die je gewoon thuis zélf kan uitvoeren en hem niet op hoeft te sturen naar vodafone.Dit is het probleem:Ik had dit probleem: I have been locked out of my xperia X10 for enterin the unlock pattern incorrectly too many times. Although I have been given the oppurtunity to put my google account email and address in. It still won't work. My google account still works on my PC. I'm truly at my wits end and need help please... anyone?Ben daarvoor vandaag naar maar liefst twee vodafone winkels geweest en naar een vodafone reparatie punt. Bij het reparatiepunt is die kerel een uur bezig geweest en zei daarna tegen mij dat het goed was, toen ik hem aan wou zetten zat de blok er nog steeds op. Ik terug naar binnen, zegt hij dat de laatste optie opsturen naar vodafone was. Dat zag ik niet zitten dus heb ik hem mee naar huis genomen om de hard reset zelf te proberen. Binnen een half uur (!) is het mij gelukt terwijl de reparateur van vodafone zei dat het onmogelijk was. De oplossingXperia X10 Hard reset SUCCESSFUlLY DONE this will also remove any password you have on the phone DOWNLOAD PC SUIT FROM http://www.sonyerics...lc=en1--install it ...THEN2--LAUNCH THE SOFTWARE3--PRESS TOOLS4--PRESS PHONE REPAIR5--PRESS CONTINUE6--WAIT FOR THE SOFTWARE TO DOANLOAD FILE ONLINE7--SELECT THE MODEL X10 8--CONNECT PHONE WHILE HOLDING BACK BUTTON AND INSERT USB9-- LET THE DRIVERS INSTALL AND WAIT WHILE THE FLASHING COMPLETEALL DONE PASSWORD REMOVEDGOOD LUCKMisschien dat jullie hier zelf ook wat aan hebben Vodafone, wel zo handig als je je klanten gewoon kunt helpen.
1 Reactie 1
JordyBogaert
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Excuses dat de post zo rommelig is, ik krijg het niet voor mekaar er witregels tussen te krijgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic