Hi
VOWWelkom op de Community!
Allereerst wil ik je namens Vodafone mijn excuses aanbieden. Als er een afspraak gemaakt wordt om terug te bellen, dan moet dit natuurlijk wel nagekomen worden en is dit absoluut niet de werkwijze die wij hanteren.
Ik heb je bericht aangepast ivm scheldwoorden, verwijten en de naam van mijn collega's heb ik weggehaald ivm privacy. Hierbij wil ik je dan ook verwijzen naar de huisregels van de Community.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je boos bent. Dat zou ik ook zijn en zeker als er nog meer speelt. Ik begrijp dan ook waarom je het hier neerzet en je frustratie uit. Ik waardeer het dan ook dat je de ervaring met ons deelt. Vanuit de Community kan ik echter hierin niks betekenen omdat ik wegens privacy redenen niet in de systemen kan. Ik wil je dan ook verzoeken om hierover contact op te nemen met de afdeling verkoop. Zij kunnen precies zien wat er aan de hand is, hoe het er voor staat en dit verder voor je oppakken zodat het alsnog geregeld is. Dit mag via het nummer 0800-0560.