Hoi
Jan2000 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Een klant is een klant, ook al komt die 1 minuut voor tijd binnen en heeft die alle uitleg nodig om een besluit te nemen om een abonnement te nemen. Ik ben er natuurlijk niet bij geweest en kan daarom ook niet oordelen waarom men je niet heeft geholpen, of niet verder wilde helpen.
Kan je alleen aanraden om eventueel contact op te nemen met de
klantenservice van Vodafone en/of online een abonnement af te sluiten. En mocht je dit niet willen, misschien is er een andere Vodafone winkel bij je in de buurt?
Snap heel goed dat je hier een beetje van baalt en eigenlijk verwacht ik zoiets niet van Vodafone. Ben hier al een tijdje online en heb zelf alleen maar goede ervaringen met klantvriendelijkheid. Dus beetje vreemd dat de winkel dit zo heeft gedaan. Mijn advies is het dan online te doen of even te bellen. Als het om een zakelijk contract gaat, lees namelijk 6 contracten, dan kan je ook op de zakelijke pagina van Vodafone je laten terug bellen zodat die alles netjes met je kunnen doorlopen. Verwacht dan zeker dat je daar wel positief over bent. (Zakelijke pagina:
https://www.vodafone.nl/zakelijk/kleinbedrijf/)
Succes en hoop dat je er toch uit gaat komen.