Mvstraten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonverbinding valt regelmatig weg regio 4331 ( Middelburg )

Goedemiddag, afgelopen dagen ondervind ik regelmatig problemen met de telefoonverbinding in omgeving Middelburg. De verbinding valt bijna bij elk gesprek weg, en terug bellen werkt niet omdat je niemand kan bereiken. Overigens heeft mijn vriendin hetzelfde probleem met Vodafone als provider. Heb gezocht of er netwerk problemen maar heb tot op heden niks kunnen vinden, vandaar de melding op het Facebook Forum. Mvg, Marcel
5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Marcel, dat je vriendin het ook merkt zou kunnen betekenen dat er iets mis is op je postcode. Weet je toevallig ook of andere mensen hetzelfde merken daar? Als er iets mis is zou iedereen het eigenlijk moeten merken.

Zou je me ook de letters van de postcode kunnen geven waar je het begint te merken? Dan kan ik wat secuurder kijken en weet ik iets beter welke mast het issue zou kunnen zijn.

Check trouwens ook even of je toestel op alleen GSM of alleen UMTS zetten helpt. Dan weet ik wel netwerk het is en heb jij mogelijk een tijdelijke oplossing
gertjank

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb eindelijk een nieuwe simkaart en heb nu in 24u ongeveer 2u verbinding. Rest van de tijd totaal geen bereik bellen niet en internet niet. Woonplaats druten
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Gertjank, 2 uur is wel heel weinig zeg. Heb je dit pas sinds het gebruik van de nieuwe simkaart of toestel of had je hier ook al eerder last van? Welk toestel gebruik je op dit moment? Wil je ons de letters doorgeven die bij de postcode horen, dan kunnen we kijken of er iets gemeld is op deze locatie. Bedankt voor de moeite.
Mvstraten
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Even terug te vallen op het topic waar het mee geopend is, heb het nog even een paar dagen aangekeken, helaas heb ik er nog steeds last van. Heb inderdaad het toestel alleen op GSM gezet, en dat werkt wel. Als ik het terug zet naar Automatisch kiezen, dan valt de verbining midden in een gesprek weg, en ben ik moeilijk bereikbaar. Mensen om me heen hebben er weinig tot geen last van, zou het aan het toestel kunnen liggen? Mvg, Marcel
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Dat is inderdaad erg vreemd. Dus op handmatig werkt het wel maar automatisch valt het weg? Je zou je simkaart eens in een ander toestel kunnen testen. Zo kun je erachter komen of dit met je toestel te maken heeft.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic