Hoi
molotov01 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Een heel vervelend verhaal en ik denk dat er dingen mis zijn gegaan of gemist zijn in de periode dat er een betaling zou moeten zijn. Volgens de
website van Vodafone: Je krijgt eerst een sms dat de rekening nog niet betaald is, zodat je het bedrag zelf naar ons kunt overmaken. De incassokosten voor de mislukte incasso zijn
€ 2,73 (incl. btw). Zorg ervoor dat de rekening betaald is voor de genoemde datum, zodat je geen blokkade krijgt.
Op de
website van betalingen staat hoe je dit nu kunt oplossen zodat je snel weer online bent en weer met Vodafone kan bellen en gebeld kan worden. Ik begrijp dat je daar boos over bent en dat het misschien allemaal langs elkaar heen heeft gelopen. Maar ik vind het wel jammer dat je om deze gelijk helemaal geen vertrouwen meer hebt in Vodafone terwijl je zelf aangeeft dat je je rekening te snel op 0,00 euro hebt gezet. Daarmee wil ik niet zeggen dat jij de schuldige bent, bij Vodafone zal er misschien nu ook iets fout zijn gegaan met het versturen van het smsje.
Wel jammer als je daarom gelijk geen Vodafone en/of Ziggo meer wenst omdat ik er zeker van ben als je de website bekijkt en contact opneemt met de
klantenservice van Vodafone dat je er dan zeker uit komt. Ik heb begrepen dat je altijd kunt bellen naar 1201 met je toestel en anders kan je nog een
chat starten met de klantenservice. Die mensen helpen je graag verder en dan komt het vast en zeker weer goed.
Hoop dat het allemaal nog goed komt en dat je toch nog blijft
🙂