Nicolev

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon stuk , maar mag niet verlengen??

Zojuist gebeld met de klantenservice , daar aangegeven dat mijn iphone kapot is en ik er niks meer mee kan . Ik gaf aan graag mijn abonnement te willen verlengen en tevens mijn vriendin ook klant te willen maken . Volgende de beste meneer die ik aan de lijn had moest ik maar wachten tot 11 Jan omdat het dan pas te verlengen is. Mijn vraag waarom kan het bij andere aanbieders wel en bij jullie niet ? Ben ik dan noodzakelijk om over te stappen naar een andere aanbieder of bestaat er ook nog zoiets als klantenservice ?
2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Nicolev,

Heel vervelend inderdaad, een kapotte telefoon. Als je zeker wilt zijn dat je ten alle tijden een werkende telefoon hebt die kostenloos gerepareerd kan worden, zou je een toestelverzekering kunnen afsluiten. Je kunt inderdaad eerder verlengen, 4 maanden van te voren. Dit is besloten omdat wij vinden dat de contractsduur anders te lang wordt. Ik persoonlijk vind dit een goed argument, aangezien smartphones zo technologisch hoogstaand zijn en er dusdanig vaak nieuwe toestellen uitkomen, dat een vernieuwing niet langer dan 2 jaar op zich kan laten wachten.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Nicolev,

Eindigt je huidige Vodafone-abonnement nu op 11-01-2014 of op 11-05-2014 ?
Uit andere topics heb ik begrepen, dat als je vier maanden van tevoren verlengt, dat je nieuwe (verlengde) abonnementsvorm direct in gaat.
Dan duurt dat abonnement onder de nieuwe voorwaarden dus: 4 plus 24 maanden. Dit is dus tenminste 28 maanden. De einddatum van dat abonnement-met-nieuwe-voorwaarden is dus precies 2 jaar NA de einddatum van je huidige contract. Wel iets om rekening mee te houden.

Kun je je defecte iPhone niet laten repareren? Of een tweedehands toestel kopen om de periode tot 11 Januari 2014 te overbruggen? Of misschien heb je zelf nog een werkend toestel in een keuken-kastje die je kunt gebruiken om de periode tot 11 Januari 2014 te overbruggen.

Ik adviseer je om eerst een prijs-indicatie te vragen indien je je iPhone wenst te repareren.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic